Briskeby Skrevet 8. september 2011 #1 Skrevet 8. september 2011 Positiv test og fin HCG-stigning i blod:-) Termin blir faktisk 17.mai! Litt redd og mest glad....men siden forrige forsøk endte i MA i uke 12 blir det ikke høylydt jubel riktig ennå. UL til både uke 8 og uke 12 skal bestilles i dag i håp om å roe frynsete nerver!;-)
viervindens Skrevet 8. september 2011 #2 Skrevet 8. september 2011 Nei så kjekt!!! For en kjekke dag å få termin på! dette kommer til å gå kjempe bra, så ikke hold pusten i hele tolv uke:) Forstår du er ekstra nervøs, men eg har trua:) Ha en flotte dag!
bambino Skrevet 8. september 2011 #3 Skrevet 8. september 2011 Gratulerer så masse jeg og har termin den 17 mai og hadde MA i uke 12 i forrige svangeskap. Krysse fingre og træ at det kommer til å gå bra for oss begge denne gangen da
Snupperella81 Skrevet 8. september 2011 #4 Skrevet 8. september 2011 Hei hei. Jeg har også termin 17. Mai, og hadde faktisk også ma i uke 12. Nå er det våres tur:-)
Briskeby Skrevet 8. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2011 Tusen takk,Viervindens! Du har selvfølgelig helt rett! Må bare prøve og slappe av:-) Bambino og Snupperella81: Så moro at vi har både termin og tidligere "graviditetshistorie" felles! Helt enig i at det er vår tur denne gangen. Blir spennende å følge med på dere!!
Jea07 Skrevet 9. september 2011 #6 Skrevet 9. september 2011 Gratulerer! Jeg testet positivt i dag ,og har "antatt" termin 14 mai. Vårbarn på oss:)
Snupperella81 Skrevet 9. september 2011 #7 Skrevet 9. september 2011 Glemte helt å gratulere jeg... Så gratulerer alle sammen:-). Briskeby: fikk du vite hvor mye hcg Ell bare at det var bra stigning? Jeg hadde 311 14 dpo og 567 16 dpo. Så det hadde ikke doblet seg, men det er vel Iløpet av 2-3 dager det skal dobles? Alt man skal bekymre seg over altså... Huff
Briskeby Skrevet 9. september 2011 Forfatter #8 Skrevet 9. september 2011 Gratulerer,Jea07!!:-) Har du barn fra før,eller er det førstemann?Snupperella81: Jeg hadde HCG på 110 13DPO og 260 nøyaktig 48 timer senere. Så lavere enn deg,men verdiene er i alle fall innenfor normalen. Synes dine tall hørtes helt fint ut! Kan absolutt gå 3 døgn før de dobles:-) Ja,man bekymrer seg jo unødvendig mye....er jo heller ikke noe man kan gjøre fra eller til med tanke på SA -,så burde bare slappe av og tenke positivt! Selv har jeg menssmerter...har hatt det siden EL og vet det er normalt hos mange,men bekymrer meg allikevel. Nei,nå skal jeg bare stresse ned i helgen! God helg alle sammen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå