Gå til innhold

Kjenner jeg blir provosert!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får sikkert beskjed om å passe mine egne saker osv, men må få lov til å få ut litt damp!

Kjenner ei som har et par småbarn. Eldste har vært mye syk, har å haR muligens astma. Nå skal minste på sykehuset for å finne ut hva som feiler han for han er også mye syk. Greitt nok det, er mange som har syke barn uten at det er deres feil. Men denne dama har røyka som en skorstein gjennom begge svangerskapene, og fortsetter å røyke inne!!? Fra ungene var baby har de bodd med røyk! Er det rart de blir syke??? Er det vanskelig å skjønne hvorfor?? Og er det ikke det som er grunnen må det gå an å ta litt hensyn til de! Er ikke akkurat bra for unger med astma og andre sykdommer å puste inn røyk hele tiden!?

Blir faktisk forbanna! Har sluttet helt å ta kontakt fordi jeg klarer ikke se på ungene som blir syke pga moren! Dessuten vil jeg ikke at ungene mine skal puste inn røyken og stinke røyk etterpå! Kan ikke gjøre noe heller. Har prøvd å si det men da blir hun sur! Er ikke akkurat en barnevernsak heller..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på grensen til barnevernssak.. Håper det kommer en lov mot slikt.. Skrekkelig!!

Skrevet

Det håper jeg også! Det er helt grusomt å stå på sidelinjen og se på og ikke ha muligheten til å hjelpe de! :( Det har jo kommet lover mot å røyke inne på utesteder, så hvorfor ikke inne i hus der barn bor? Og faktisk skulle det vært forbudt å røyke når man er gravid. Jeg er ikke noen antirøyker, kan finne på å ta en røyk i ny og ne, men ikke når det plager andre!!

HI

Skrevet

Synes faktisk du kan ringe til helsesøster i kommunen du bor, og nevne dette. Høres IKKE bra ut. Mor må være en superegoist, uten skrupler!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...