Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #1 Skrevet 8. september 2011 Sliter med fargevalget her. Noen som har noen meninger om hvilke farge man bør velge??
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #3 Skrevet 8. september 2011 Gav vekk mine for to år siden for da kjøpte alle disse støvlene. De eneste jeg kunne ha eid nå er lys grå. De er fine, går til alt. IKKE kjøp svarte. Vær så snill hehe..
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #4 Skrevet 8. september 2011 Ser poenget med ikke å kjøpe sorte...men om jeg skulle ta vekk den muligheten, så står jeg fremdeles igjen med røde, grønne og sølv....Røde er kult , men muligens litt "mye" i lengden...?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #5 Skrevet 8. september 2011 Jeg har mørkeblå. Veldig fornøyd!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #6 Skrevet 8. september 2011 Jeg har glossy røde, liker godt at ikke alle har den fargen. De fleste safer med sorte. Kunne egentlig tenkt meg de gule, men de hadde ikke det der jeg kjøpte mine. (bestilte på engelsk nettside)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #7 Skrevet 8. september 2011 Kjøpte grønne til dattern min...
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #8 Skrevet 8. september 2011 Er det virkelig bare mulig å få kjøpt støvlene på nett? Ingen av skobutikkene i mitt nærmoråde selger hunter
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #9 Skrevet 8. september 2011 shoeballoo har mange forskjellige hvertfall dette er da i oslo
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #10 Skrevet 8. september 2011 Bor i Bergen, noen som vet hvor man får kjøpt de her?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #12 Skrevet 9. september 2011 Jeg ønsker meg også hunter-støvler, men jeg tror jeg går for mørke brune eller mørke blå, er vel en del safing i det også, he he. Har ikke Lille Vinker i Oslo disse? har de ihvertfal på nett... Er de vanlige i størrelsen? noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #13 Skrevet 9. september 2011 Hunterstøvlene kan du kjøpe billig på Coop Obs!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #14 Skrevet 9. september 2011 Jo, Lille Vinkel har dem :-) Littebitt store i str, men jeg kjøpte likevel den str jeg vanligvis bruker. Greit med plass til en ekstra sokk f.eks.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #15 Skrevet 9. september 2011 Ok, takk for tips, coop obs har jeg like i nærheten:-)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #16 Skrevet 9. september 2011 oi, supert om coop obs har de da slipper jeg å bestille...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå