Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #1 Skrevet 7. september 2011 Folk skal ha over 3.000 for en brukt vogn så får jeg den for 5.000 i noen butikker i Norge og for 4.150 her i sverige. Er ikke det litt vel mye å ønske nesten lik pris for en to år gammel vogn? Hadde tenkt til å kjøpe på finn.no, men nå tar jeg meg heller en harrytur. http://www.kopbarnvagn.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl?funk=visa_artikel&artgrp=346&artnr=21201r&visa=1-30&Sort=Beskr&Visn=Std
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #2 Skrevet 8. september 2011 Den til den prisen har ikke city bag... Man selger lett en city cross med city bag til 5000 kr !
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #3 Skrevet 8. september 2011 Grunnen er at etterspørselen er så stor, folk er villige til å betale såpass.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #4 Skrevet 8. september 2011 Jenta mi skal snart over fra vognbag`en så trenger ikke enda en bag. Ønsker en vogn nr. 2 som kan snus begge veier og som har fire hjul og da har jeg forstått det slik at denne vognen er fin. Tilbud og etterspørsel.. Ja, jeg forstår det, jeg forstår bare ikke hvorfor ikke folk heller kjører over grensen for å kjøpe seg en splitter ny en i stedet for å betale nogenlunde det samme for en to år gammel vogn.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #5 Skrevet 8. september 2011 Tja om man bor på vestlandet, så er det litt for dyrt å reise over grensen Oslo er ikke verdens navle vet du
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #6 Skrevet 8. september 2011 For å reise over grensen og hjem igjen veldig lang tid, og koster langt mer enn vi sparer.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #7 Skrevet 8. september 2011 Den kan forresten snus begge veier, men man må løfte av hele sportsdelen. Er ikke vendbart håndtak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå