Gå til innhold

Er det mulig at gynekologen kunne se kjønn i uke 11?


frk-fryd

Anbefalte innlegg

var på UL og baby var 11+0. gynekologen sa "han" når han undersøkte (bare en gang). Betyr det at han så det ble gutt, eller var det en "talefeil"??? Går det ann å se det så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På UL med mine to tidligere sa de konsekvent han eller den, har også hørt flere på disse fødselsseriene på TV som sier at de alltid sier HAN uansett. Var på UL i dag 13+1, og fikk beskjed fra legen at om man var eksreeeemt heldig med vinkelen på baben kunne man ha sett noe i dag, men for å være sikker måtte man ventet ca. to uker til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL da jeg var 13 + 5 og gynekologen kunne ikke si helt sikkert, men sa det var 9 til 1 at det var jente, men at når vi kom til ordinær UL i uke 19 kunne han si det litt mer sikkert.

 

Vi var ikke veldig heldig med vinkelen siden babyen lå på magen men etter at gynekologen hadde dunket endel ganger på magen (gynekologen sa at det var det staeste fosteret han hadde vært borti på flere mnd) så snudde den seg såpass at han fikk et litt bedre bilde.

 

- Kult, sa jeg til mannen min, - Vi får en sta unge som allerede som et 11 uker gammelt foster har sin egen vilje :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...