Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #1 Skrevet 7. september 2011 ja, teit, jeg er avhengig av hotel cæsar.. men fyy søren så sinnsykt irriterende vanessa og tom er, for ikke å snakke om langemann roger! jeg blir skikkelig irritert av å se på de! hehe, det var også en ting å bli irritert over.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #5 Skrevet 7. september 2011 HAHAH!! men jeg irriterer meg over goggen også. dårlig skuespiller. og tom!!! hahah, så enig med deg HI
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #6 Skrevet 7. september 2011 TOM !!!!! irriterer mest av alle !!!!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #7 Skrevet 7. september 2011 Tom er jo så søøøøøøøøøøøøøøøøt!!!!!!!!!!! <3<3<3
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #8 Skrevet 9. september 2011 fytti, tom er ikke søt. han er slitsom i serien. ehehe
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #9 Skrevet 9. september 2011 Tom er SØØØT. Roger er teit, han får jeg helt fnatt av!!!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #10 Skrevet 9. september 2011 Vanessa er en teit blogger..Skriver alt hun ikke burde... Hihi...
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #11 Skrevet 9. september 2011 Jeg irriterer meg over Arnfinn som ikke ser hvor ondskapsfull dama hans er!!!! og Vanessa...hvor blond går det an og blir....men heldigvis så er det bare serie
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #12 Skrevet 9. september 2011 vanessa! OMG! hun er så dramaqueen når hun spiller. meeen syns det var litt morsomt her om dagen når hun prøvde å etterligne mona lissie og dialekten hennes!
skinnfilla Skrevet 9. september 2011 #13 Skrevet 9. september 2011 Ser ikke på cæsar lenger,men gud så engasjert og hissig jeg blir av disse evinnelige reality programmene. Så jeg skjønner deg veldig godt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå