Gå til innhold

Hvilke PMS symptomer har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er uggen, sliten, trøtt, energiløs, småkvalm, skjelven/angstaktig, vondt tannkjøtt +++ i flere dager før mensturasjon hver mnd. I tillegg er menstruasjonene gaske uregelmessige (fra 3 - 6 uker mellom) og kraftige. Noen som har noe tilsvarende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen faktisk. Ganske heldig ja.

Skrevet

Jeg blir ekstra depressiv, hissig og får ekstra snavvelbehov. Får alltid hodepine den dagen mensen endelig kommer, så blir det greit etter det.

Jeg har imidlertid lest i en artikkel at mangel på magnesium er med på å forverre pms. Jeg har kjøpt meg en boks og holder nå på å prøve ut om det virker. Har ikke hatt mens ennå, men allerede etter noen dagers bruk merker jeg at jeg er mindre hissig.

Verdt å prøve i allefall. Kommer også på at nattlysolje er anbefalt. Det skal jeg prøve dersom magnesiumtilskuddet ikke virker godt nok :)

Skrevet

Blir nærtagende, veldig hissig, får migreneanfall opptil flere dager før mens setter i gang, ryggsmerter, kvalme. Ellers så har jeg store menssmerter, slik at jeg må bruke reseptpliktige smertestillende.

Skrevet

Bortsett fra noen kviser på haken og rielignende smerter tidvis i livmorområdet - ingen.

Skrevet

Er som et mørkt teppe av depresjon legger seg over livet mitt ca en uke før mensen kommer. Selv om jeg VET at jeg føler det sånn pga PMS, så føles det når jeg er midt oppi det som om livet mitt går i grus.

Hater det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...