Gå til innhold

hun slo hodet i flisene:(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår på 17 mnd sklei på vann som var på gulvet og dunket bakhodet rett i betonggulvet. Hun hylskreik, men gikk fort over (1 minutt kanskje)...hun virket helt ok etter det, lo og skøyet:)

 

Burde jeg fått henne sjekket av lege?Hun spiste godt med kveldsmat og som sagt oppførte seg normalt etter fallet.Nå er hun ganske rød på ene kinnet, men kan være at hun har ligget hardt på den siden..

 

trenger jeg nevne at jeg er førstegangs?:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det går nok helt fint. De tåler en trøkk:-)

Skrevet

Bare følg med henne og ring heller legevakten om hun skulle bli kvalm. Barn tåler heldigvis mye:)

Skrevet

Har en sønn som hadde en tendens til å falle ned fra sklier, kjøkkenbenker o.l... Ikke alltid vi var der og det tar bare tre skunder så er uhellet ute...

Det viktigste å følge med på er pupillene, endret adferd, plutselig tretthet, kvalme osv. Sånn du forklarer så høres det ut som om det har gått bra med jenta di. Det du kan gjøre hvis du er bekymret er å ringe legevakten for å få profesjonelle råd på hva du skal se etter/følge med på.

Skrevet

okei, jeg ble bare litt bekymret:S Hun har jo slått hodet sitt før, men ikke på sånn hardt gulv!:S Hun skreik så sårt:(

Skrevet

I dag har min 14 mndr gamle sønn stupt på hodet både i flisene på badet (plutselig skulle han ut av badekaret, og heiv seg over kanten....) OG stupte ut av høystolen i bhg under spisinga. Hjelpes. Heldigvis går det bare fint med gutten :-)

Skrevet

Tusen takk for svar:) setter stor pris på det :)Er ikke bare bare å vite når man er førstegangs:)man hører jo så mye rart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...