Gå til innhold

Hvor mange har/har aldri opplevd spontanabort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid for andre gang. Er nå i uke 6. Jeg har aldri mistet før, men er livredd for å gjøre det denne gangen.

Hvordan har det vært med deg? Har du mistet en eller flere ganger-og i hvilken uke?

Eller har det gått bra hver gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri mistet, som jeg vet om... Gravid for andre gang nå..

Skrevet

Har vært gravid tre ganger. Har aldri opplevd spontanabort som jeg har merket. Vet jo at mange spontanaborterer uten at de vet at de er gravide. Sånn ca. bare noen timer eller dager etter de ble gravide.

Skrevet

Har 5 barn og har aldri opplevd det. Som jeg vet om iallfall.

Skrevet

Jeg mistet i uke 14 den ene gangen jeg har vært gravid.

Prøv å nyt graviditeten istedet for å engste deg for dette. Vet det er lettere sagt enn gjort... Lykke til videre i svangerskapet:)

Skrevet

Hadde en tidlig spontanabort(uke 5) når vi prøvde på første. Har hatt to vellykkede svangerskap etter det.

Skrevet

Jeg mistet første gang jeg var gravid, men ble gravid igjen med en gang igjen og er nå i uke 26 :) Men jeg tenker at du ikke må tenke så mye på hva alle andre gjør, da kan du tenke deg ihjel! Bestill deg heller en tidlig ul så du kan slappe av litt :) Selv om andre har mistet, betyr ikke at du er så uheldig at du gjør det!

Lykke til videre i svangerskapet :)

Skrevet

Jeg har aldri hatt spontanabort men har tatt abort 6 ganger,

Skrevet

Første gangen jeg ble gravid hadde en MA. Måtte ta utskrapning fordi fosteret hadde vært dødt i tre uker. Var da litt over 9 uker på vei.

Tredje gangen jeg ble gravid hadde jeg en sa i uke 6.

Skrevet

Aldri mistet som jeg vet om. Andre svangerskalp nå 36 pluss noen dager på vei :-)

Skrevet

Ingen spontanabort (eller annen abort) Har 1 barn.

Skrevet

Ikke jeg. 14 uker med nr 2 nå. :-)

Skrevet

Hadde en spontanabort etter første barnet mitt, det var i uke 7-8.

Fikk to barn etter det, så har 3 herlige barn nå :)

Skrevet

Har fire barn og aldri opplevd å miste.

Skrevet

Aldri hatt noen form for abort som jeg vet om. Gravid med nr3 nå :)

Skrevet

Jeg har 3 barn og jeg har mistet 4. En i uke 17, og 3 mello 9 og 12 uker. Men dette er vanlig i min familie. Har mor, kusiner og søstre som har mistet både en og fler.

Skrevet

Jeg har vært gravid 3 ganger, har aldri opplevd spontanabort som jeg vet om :)

Skrevet

Jeg venter mitt 3 barn (er 12 uker i morgen), mistet første gang jeg ble gravid (i uke 7-8, oppdaget i uke 11) men har ikke mistet siden. Håper alt går bra denne gangen også, godt å komme til uke 12 i det minste!

Skrevet

Første gangen jeg var gravid mistet jeg da jeg var 8-9 uker. Og da hadde embryoet vært død i magen i ca. 2 uker :( Var helt forferdelig synes jeg.. Men nå har jeg 3 friske barn :) Jeg er glad for det nå, for jeg ble gravid igjen når jeg egentlig skulle ha vært gravid med den første. Så hadde det ikke skjedd, hadde jeg aldri møtt den fantastiske jenta vi har fått<3 Hell i uhell.

Skrevet

Har vært gravid 4 ganger. Gått bra 1 gang.

Skrevet

2115 her igjen. Jeg hadde ett barn da jeg mistet og ble gravid igjen 2 uker etter SA'en, nå er jeg 14 uker på vei og håper det går bra denne gangen :) Jeg har forresten blødd en del hver eneste gang jeg har vært gravid, 2/3 ganger har endt godt.

Skrevet

Har vært gravid 4 ganger, mistet de to siste gangene jeg var gravid, i uke 7 og 5, satser på at jeg skal bli gravid igjen snart å at det da går bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...