Gå til innhold

Den forbanna forskjellen

Anbefalte innlegg

Gjest amandine
Skrevet

HVA er det som gjør at når både jeg og den @#xx& mannen er syke(jeg mest) så er det helt kult at han ligger på sofaen på lit de parade(han må jo bli bra igjen) mens jeg fyker febersvettende rundt som en oj oj og ordner med alt og alle. Og i tillegg ber han meg om tjenester??? Jeg også vil bli bra igjen! ARGH. Hat for hele uka. Skal tro om PMSfarmen er åpen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahah, kjenner meg igjen! her er det også jeg, som må tvinge meg til å late som om jeg er frisk, å få mat i ungan å kleia på dem å alt.. mannainfluensa er dødelig, skulle man tro.. huff, det er så synn i dem.. haha..

Skrevet

Nå har vi hatt omgangssyken i to dager og i dag klikket jeg så det suste på mannen min. Det var etter barnehagehenting, jeg "fløy" rundt her og ryddet etter at huset så ut som et helvete etter 3 unger og mor har vært syk 2 dager. Da sier han mens jeg sitter og kjemper mot hetetoktet rundt middagsbordet

"se'kke så dårlig ut nå Silje?"

NEI KANSKJE FORDI JEG IKKE HAR LOV Å VÆRE DÅRLIG DET!! argh!!!

Han kan sove og chille'n, men ting må gjøres rundt her også.. Good.. why!!

Gjest amandine
Skrevet

He he det er jo en kongekommentar! Se'kke så dårlig ut nå, Silje! Ler så jeg rister!

Skrevet

Haha. Jeg kan garantere at jeg ikke lo og det gjorde ikke han etterpå heller. :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...