Jenny** Skrevet 7. september 2011 #1 Skrevet 7. september 2011 Fikk i dag brev fra nav om at de i forbindelse at jeg har søkt om arbeidsavklaringspenger ville ha meg med på et møte hos de. Det er et møte med nav,legen til nav og meg. Men hva skjer på et slikt møte? Bør jeg ha med meg noen på møtet? Er dette vanlig obligatorisk møte alle som søker aap må igjennom? Ble mange spm dette,men kan ingenting om hvordan nav virker, og er sliten med mye smerter så håper ikke det blir mer problemmer enn det som til nå har oppstått
tvkrus Skrevet 7. september 2011 #2 Skrevet 7. september 2011 Jeg har hatt slik møte flere ganger . Handler mest om hvem som har gjort hva og hva som skal gjøres . Foreksempel Har legen hendvis deg til spesialist ... er det der lang ventetid ... når kan en forvente time Er det noe du har gjort ... et kurs ... vært til opptikker ... praktiskplass... oppmøte ...o.l Hva NAV har gjort eller skal gjøre ... søke deg inn på et arbeidstreing bedrift ala Vekstbedriftene ... har du fått alle stødnadene du har rett til barnepass ... Og så kan du ta opp det DU har på "hjerte" hvor mye tror du kan jobbe antal dager i uka ... annvær dag ... korte dager... skole ... Hva tenker du om framtiden ...? Om du bør ha med deg noen ... det er opp til deg ... vil du vedkommene skal vite alt ?
elskerlivet Skrevet 7. september 2011 #3 Skrevet 7. september 2011 er vanlig dersom det er noe uklart vedrørende det om står skrevet i lege-erklæringen din.. da er det bedre å møte deg å få høre fra deg hvordan problemene du har utarter seg for deg.. ellers kunne det fort blitt avslag da de tydeligvis ikke har fått nok info fra legen din til at det er en klar innvilgelse.. Alle som søker AAP må på en rekke møter på nav ja, er jo sånn at du skal fortest mulig tilbake i arbeid igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå