Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #2 Skrevet 7. september 2011 I dag, 3 skiver og en yoghurt til frokost. To kapteinens fylte rødspetter og 3 små poteter til middag.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #3 Skrevet 7. september 2011 I dag har det blitt lite mat... småsjuk og liten matlyst 1 skive og 1 glass melk til frokost (spiste i 11 tida) 1 skive i 2 tiden En potet, litt gulrøtter, noen fleskebiter og litt saus Litt chips nå i kveld. Drikker vann hele dagen.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #4 Skrevet 7. september 2011 2 skiver til frokost, 4 knekkebrød + et eple på jobb, max boller og potetmos til middag og en skive for ikke lenge siden. Blir 2 knekkebrød og en frukt til kvelds. Er dette mye synes dere?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #5 Skrevet 7. september 2011 I dag: Frokost: 1 skive med bringebærsyltetøy Lunsj: 2 skiver med leverpostei, agurk og paprika Middag: 1 liten posjon med risengrynsgrøt med sukker og kanel (ikke smør) + 2 glass husholdningssaft Kvelds: 2 ryvita med gulost og agurk. Hadde nok vært normalvektig om det var bare maten jeg hadde i meg i løpet av dagen.. Men jeg har også spist 2 sjokolader og 1 wienerbrød, og jeg spiser alltid noe snop, kjeks, potetgull, sjokolade, is e.l. så jeg er 10 kilo for tung
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #6 Skrevet 7. september 2011 Dette er omtrent akkurat slik jeg spiser og jeg sliter sånn med å gå ned i vekt. Spiser rug'go brød fra coop og ellers lite usunt. Jeg skjønner ikke hva jeg gjør galt HI
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #7 Skrevet 7. september 2011 Varierer litt, men en vanlig dag feks: 2 skiver grovt brød til frokost, eventuelt knekkebrød med magert pålegg, av og til musli med yoghurt eller havregrøt med nøtter, frukt og bær. Juice, melk eller te til. Lunsj feks frukt og1-2 skiver grovt brød med magert pålegg, kaffe/ te Middag 1 posjon Kaffe med noe til eller dessert etter middagen 1 skive eller to før kl 21 på kveldene, Mellom dette drikker jeg mye vann, en og annen kaffekopp, spiser frukt og grønt som snacks. Skeier ut litt i helgene. Er slank og har en BMI på 20, går turer og trener litt.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #8 Skrevet 7. september 2011 Jeg spiser til vanlig: Frokost: to grove skiver eller to knekkebrød Lunsj: salat eller et grovt rundtsykke med egg og laks Middag: fiskekaker/fiskeboller/ferskfisk/pastasaus/salat/pølse/karbonade/det vi har med masse grønnsaker, lite/ingen saus/grovris/fullkornspasta/evnt en halv potet Spiser kanskje en youghurt til kvelds, evnt ingenting. Ofte spiser jeg ikke frokost heller..
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #9 Skrevet 7. september 2011 2 skiver med blåbærsyltetøy + melk 1 appelsin 3 skiver med hvitost + kaffe 3 biter grandiosa 2 hveteboller + sjokomelk Herregud, for et kosthold jeg har....
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #10 Skrevet 7. september 2011 så ikke denne tråden jeg... hehe men jeg har gaflet i meg: rundstykke med ost og skinke 1 kopp kaffe solskinnsbolle en boks cherrytomater en pakke druer drukket 3 ...(!!!) Kuli bokser En stoooor tallerken med røkt laks, brie (pasturisert) og spelt kjeks hadde egentlig tenkt å lage fårikål... Men nå er jeg stappmett! Vet at dette ikke er så sundt men, jeg er tross alt høygravid!!!!! hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå