Gå til innhold

Hovne ben!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I løpet av svangerskapet har jeg ved flere anledninger blitt spurt om jeg har vann i kroppen. Nei, da, har jeg svart så kjekt hver gang. Helt til jeg for noen dager siden kom hjem fra jobb med megalegger og ingen antydning til ankler. Det presser, stikker og svir. Skulle heldigvis på kontroll akkurat og hadde helt fint blodtrykk. Det betyr vel at jeg kan krysse ut svangerskapsforgiftning?? Har to uker til jeg går ut i permisjon og en jobb jeg står og går helle dagen i. Ble 50% sykemeldt og det føles deilig. Tror nok at det skal gå bra tiden ut, men er litt bekymret for om jeg burde være hjemme hele tiden og sitte med bena høyt.

 

Hva er andres erfaring på (ekstremt) hovne ben? Er dette viktig å ta fullt hensyn til, eller kan jeg gjøre det jeg greier? Finnes det noen triks for hva som kan hjelpe?

 

Hilsen "Pølseben"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

prøv kaffe, det var rådet jeg fikk av legen og skal si det hjalp. tok to kopper med kaffe og innen to timer så var beina tilsvarende normale.. kaffe er vanndrivende :-) lykke til, vet akkurat hvordan du har det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...