Gå til innhold

Gravid igjen etter SA.... skummelt


BBaby

Anbefalte innlegg

Da er jeg også gravid... Er første barn for meg men ikke første graviditet...så jeg er veldig nervøs. Håper bare alt går fint denne gangen! Gratulerer til dere alle sammen=) Gleder meg til å dele tanker og meninger med dere. Er alltid gøy å ha noen i samme situasjon en kan snakke med!

 

Terminen min føreløpig er 18 mai.... uff håper det ikke blir 17 mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og gratulerer til deg også! Ønsker deg hell og lykke og et fullgått svangerskap!

 

jeg hadde termin 17. mai med første, for noen år siden..Hun kom ikke før etterpå.. Har termin 10. mai nå og kan jo risikere å føde på nasjonaldagen, men satser på 15.-16. mai. Begge jentene mine kom fem dager etter menstermin (mer enn 7 år imellom dem) så det blir spennende å se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! gratulerer så mye :)jeg er også gravid etter en sa så jeg er veldig nervøs å redd for at det samme skal skje igjen. men håper det går bra for oss begge denne gangen vi får krysse alt som krysses kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

 

Gratulerer til alle sammen, satser på at det går fint. Mistet i uke 6+5 forrige gang, så gler meg til å komme forbi den milepælen i midten av neste uke. Jeg har en mye bedre følelse denne gangen, og en SA skal jo ikke bety noe for neste gravdiditet, så krysser fingrene, tenker positive tanker, og satser på at når vi er komt så langt så går det mest sannsynlig bra;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet forrige mnd jeg også når jeg var 4+4. Fikk positiv test igjen idag ;D

 

Ønsker alle sammen lykke til og håper alle er med til the bitter end ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk og i lige måde.... Er på en måte godt å vite at jeg ikke er alene...ønsker virkelig ikke den opplevelsen igjen. Jeg venter på en blødning hele tiden for å si det sånn.... Men ting føles annerledes nå. Er noe annerledes hos deg?

 

Er med på å krysse alt jeg og=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere til deg og!

Jeg synes også at det kjennes annerledes ut denne gangen, men jeg prøver å ikke ha for store forhåpninger ennå...men det er ikke lett når du er så lykkelig og gleder deg sånn...=) SA skal ikke bety noe for neste graviditet, men er redd for å miste flere ganger...

 

Håper alt går bra for oss alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet akkurat hva du mener! Har vært gravid en gang før,og da endte det i MA i uke 12. Nå kan jeg liksom ikke se for meg at det skal gå annerledes denne gangen.. Selv om jeg vet at det er veldig lite rasjonell tankegang! Er jo ingen grunn til at det ikke skal gå strålende på dette forsøket:-) Vi får bare stresse ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) ja det er veldig godt å vite at man ikke er alene i denne situasjonen.. jeg ogsågår rundt å venter på en blødning... livredd for å gå på do. hehe

huff det er nesten ikke til å holde ut !! nei jeg merker egentlig ikke noe forskjell siden sist . hvordan anderledes føler du det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg hadde en sa i slutten av juli og fant ut at jeg er gravid igjen forje lørdag. Jeg er også veldig nervøs, men håper det går BRA denne gangen - det fortjener vi!

Problemet er bare at jeg ikke veit hvor langt jeg er på vei enda, men det kan jo være litt spennende det også..

I hvilken uke hadde du sa? Hadde du mensen i mellom før du ble gravid igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde en sa i begynnelsen av juni, er gravid igjen nå med termin 16 mai. har to barn fra før.

 

dette går bra jenter <3 vi skal jo ha mai barn, de overlever alt =) hehe... vi må jo bare ha den innstillingen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også gravid igjen etter en SA i juli(uke 10).. den følelsen sitter i så godt, så jeg klarer nesten ikke tro jeg er gravid igjen.. Tenker "at det går sikkert galt denne gangen også"..vanskelig å glede seg igjen før jeg vet det går bra... satser på at de neste 2 mnd går fort, og at alt går bra med alle oss:) hold humøret oppe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pinklady81: Det kan være noe jeg innbiller meg men føler meg roligere denne gangen. Symptomene er også annerledes. Før var jeg ikke kvalm, hadde vondt i korsryggen og stikkinger i magen. Denne gangen er jeg småkvalm, har ømme bryster, veldig følsom og hormonell! Men smerte i rygg og mage er ikke tilstede. Dermed føles det bedre. Men det trenger ikke ha noe å bety!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken sol: jeg hadde SA når jeg var 7 uker på vei.... dette var i juli. Jeg ble anbefalt av lege å vente med å prøve å bli gravid til jeg hadde mensen.. det gjorde jeg så var det klaff på første forsøk etter på:) Jeg er i vertfall heldig som blir gravid fort....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei... samme her, andre gang gravid... men hadde SA i juni og nå har jeg kommet til uke 6 ca.. egentlig ganske overaska at jeg ble gravid igjen så fort.. men både meg å samboeren er veldig glad. :)Har termin ca 19 mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Man må bare tro det går bra, og ikke stresse med tanken om å miste det.

Jeg mistet 5 aug, 5+6 uker på vei. Men hadde positiv test igjen allerede 4 uker etterpå. Denne ventes 13 mai, og vi gleder oss stort.

Har mistet to ganger tidligere også, men så er jo blir jo dette mitt 4. barn.

Har tre tenåringer,så dette blir en ordentlig attpåkladd, med annen mann. Han har ingen fra før, så gleden er stooor!! Stresser ikke med tanken om å miste denne. Mye bedre å gledes over underet som skjer!

 

Lykke til alle mai-ventende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...