Gå til innhold

3D-ul lite engasjert sambo..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurdere på å bestille en time til 3D ultralyd nå, men det er lite respons å få fra sambo om dette er noe han vil også, enda det var han selv som brakte det på banen med å nevne at noen kollegaer av han hadde hvert på 3D og at de var veldig fornøyde.

Jeg føler at det begynner og haste litt med å bestille time siden de blir færre og færre timer ledige i den perioden det passer best og gjøre det (størrelsesmessig osv)

Har prøvd å bringe temaet på banen mange ganger med å vise han oversikt over kalenderen til klinikken om hvilke dager de har ledige timer osv, og sagt flere ganger at vi må bestemme oss snart for å få time når det passer oss.

Skal jeg bare bestille en time nå, så får vi se om han blir med eller ikke, eller skal jeg vente til jeg har fått noe klart svar fra han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ingen pappa, men snart mamma.. Men det er bedre å ta den nå, i stede for å angre på at man ikke tok det. Jeg skal bestille time selv til 3D:) Lykke til.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg ringte for å sjekke opp ledige timer, når man måtte bestille osv, og da viste det seg å være få muligheter så jeg bestilte time jeg og gledet meg til å fortelle han det når jeg kom hjem, men tror du han ble glad?? Neida, det gadd han ikke bruke noe tid på... Er en måned til så håper han ombestemmer seg, men lite glede og spore der nå ihvertfall... skikkelig skuffa jeg.. Hva ville dere gjort? Hvis jeg drar alene får jo ihvertfall jeg opplevelsen da... Lurer på om alt er i orden der inne, mest derfor jeg ville dra på 3D Ultralyd...

• 1 måned senere...
Skrevet

Var ikke så gira på 3D-ul samboeren min heller; visste ikke om det var vits, men han ble med og angret ikke ett sekund :) Han syntes det var like stas som meg å se det lille ansiktet - Hvem hun lignet på osv. Kjente henne igjen da hun ble født :) Fikk mange flotte bilder og til og med en film hvor hun vinket til oss ;) Han viste det til alle! Hvis han ikke blir med så vil han nok angre når han ser bildene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...