Gå til innhold

Blødning


baby k

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp vært ute og trent - ikke hardt- bare gått fort i rundt 40 minutter. Da jeg kom i dusjen blødde jeg... men foreløpig ikke så mye. De to siste gangene jeg har trent har jeg hatt litt brunlig utflod, men heller ikke det mye.. Noen med erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sandyBay1

Da ville jeg vel ikke ha trent hvs jeg var det. Sjekk hos lege først iallefall, så du er på den sikre siden.

Hadde en til to dager med brunlig utflod når jeg var 6+4 uten trening, og aner ikke hva det var. Er nå 10+1 og alt ok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har abortert.. fikk noe lignende rier i hele går.. fikk ut en stor klump/embryo som jeg tok med til legen.. det var det.. ufattelig trist nå :-((((((((((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så trist å høre!

Håper du blir snart gravid igjen.

Men: Ikke tenk at det er farlig å trene. Det er sunt å trene, både for mor og baby. Aborten hadde garantert ingenting å gjøre med at du gikk deg en tur! Ei venninne av meg som aborterte, trøstet seg med tanken på at det var naturens måte å rydde opp når embryoet var skadet - håper du også klarer å finne din måte å se fremover på.

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så utruli trist! :( Vet hvordan du har det, opplevd det selv.. Rart hvor knyttet man blir til "magen" bare på noen uker...Neste gang sitter spiren:)Lykke til videre! Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så leit å høre! Har vert gjennom det selv også så veit det er noen tøffe dager fremover nå. Ønsker deg alt godt og husk å ta vare på deg selv. Det er lov å være lei seg. Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...