Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #2 Skrevet 7. september 2011 "må jeg ha på meg jakke i dag?" Stikk huet ut av døra og sjekk selv, da vel!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #3 Skrevet 7. september 2011 Har jeg råd til denne leiligheten/hus? Tjener sånn og sånn.... Gå igjennom økonomien, kontakt banken/økonomiskrådgiver.... Lurer på om mange her som tror at de som sitter her er tankeleser eller er super damer
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #4 Skrevet 7. september 2011 13:45.... Det med jakka var vel en spøk? Som et lite hint til de som stadig vekk spør om hva de skal ha på barna sine.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #5 Skrevet 7. september 2011 Tror den med jakka var seriøs. Men tror ikke hun som lurte på om hun måtte ta på skoene når hun skulle ut, var helt seriøs
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #6 Skrevet 7. september 2011 Helt klart den med jakka =P Ha ha =P
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #7 Skrevet 7. september 2011 Er jeg gravid?? Ja, selvsagt ser alle vi her inne på et forum om du er det eller ei.....!!!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #8 Skrevet 7. september 2011 Må være spørsmålet som setter MEST og DUMMESTE sammen i samme setning. Smør på flesk... Mest dumme eller det dummeste
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #9 Skrevet 7. september 2011 Hei, det var jeg som lurte på det med jakken. Og det var selvfølgelig seriøst!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #10 Skrevet 7. september 2011 Enig, 15.04. Det var det første jeg også tenkte
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #12 Skrevet 8. september 2011 "Hvor mange har/har aldri opplevd spontanabort?" Tja, svaret på dette er jo faktisk ALLE!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #13 Skrevet 8. september 2011 Er jeg gravid? Jeg tok en test for 2min siden, den var negativ, 15dager til IKM; kan jeg være gravid? Jeg hadde elslim, smerter, er kvalm og mensen, kan jeg være gravid? Greit, dette er et babyforum, men det der er jo umulig for oss å vite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå