nicki82 Skrevet 7. september 2011 #1 Skrevet 7. september 2011 Hei! Lurte litt på om noen andre har opplevd skyggestreker to dager på rad. Igår testet jg kvelds-, og idag morgenurinen. Begge gangene må jeg legge go'viljen t for å se streken. Så når jeg vrir og vender den i lyset, ser jeg anelse til streken. Først i rosa (innen tidsfristen), så i lilla (etter tidsfristen). Lurer på om det er for tidlig for meg å kjøpe CBD. Har ikke peiling når jeg hadde eggløsning siden jeg ikke har fått tilbake mensen etter minipillen. Hva tror dere, kloke damer??
*Ruger på novembersnuppe* Skrevet 8. september 2011 #2 Skrevet 8. september 2011 Jeg tenker at en strek er en strek! Ta en ny digital test du! Lykke til, og ikke glemt å fortell oss om resultatet
thessi og lillemor Skrevet 8. september 2011 #3 Skrevet 8. september 2011 Jeg fikk en sånn nesten usynlig strek på den første testen jeg tok da jeg var gravid forrige gang:-) Visste ikke om det var ønsketenkning eller en virkelig strek. Dagen etter var den helt klar og tydelig! Krysser fingrene for deg :-)
Maiblomst28 Skrevet 8. september 2011 #4 Skrevet 8. september 2011 Håpe du er gravid. Hvor mange dager dpo er du?
nicki82 Skrevet 30. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2011 Jeg skrev nettopp et annet innlegg akkurat nå. Cerazette har virkelig klusset til her!! Nå er det en stund siden jeg har skrevet innlegget her, og fremdeles ikke noe tegn t tante rød. Tok en dg test etter de to skygge testene, og den var klar negativ. To måneder uten mens nå da. Ingen aning om når el var heller :/
*Ruger på novembersnuppe* Skrevet 30. september 2011 #6 Skrevet 30. september 2011 Jeg opplevde dette for et par uker siden, svaake streker på billigstrimler og negativ digital. Tanta kom noen dager etterpå, og i mitt tilfelle var det sannsynligvis en kjemisk graviditet, dvs. et befruktet egg som ikke har klart å feste seg helt. Hvis ikke tanta kommer iløpet av de nærmeste dagene, ville jeg tatt en blodprøve hos lege for å sjekke HCG-nivået. Lykke til
lillemor09 Skrevet 1. oktober 2011 #7 Skrevet 1. oktober 2011 jeg hadde skyggestrek da jeg var gravid...avventet og tok en ny tst dgen etter og da var det oxo skyggestrek(dette var billig tester).Så da tog jeg en clear blue og den var svaaak,og positiv!
Lykke X 4 Skrevet 1. oktober 2011 #8 Skrevet 1. oktober 2011 For at du ikke skal bli for forhåpningsfull, for så å bli skuffet, vil jeg dele min erfaring. Fikk ganske tydelig skyggestrek i forrige måned, men var ikke gravid. Jeg vil derfor sitere følgende til deg fra nettstedet pernille.info: 7. Hva er en skyggestrek? En skyggestrek er en "usynlig spøkelsesstrek" der hvor den positive streken skulle ha vært. Disse er vanligvis grå eller fargeløse, eller ser ut som en "bulk" i testen. Alle tester har to striper med reagensmiddel i testvinduet. En av disse stripene vil alltid farges når den blir våt (kontrollstreken). Den andre vil farges KUN hvis den utsettes for fukt som inneholder hGC. Disse reagensmiddelstripene er IKKE usynlige. De er vanskelige å se, men de er der. Når teststripen utsettes for fukt blir den enda enklere å se siden fukten får lyset til å reflekteres annerledes. Når man da myser på testen i godt lys så vil man nesten alltid se "noe" der. "Resultatet" teller imidlertid ikke så lenge det ikke er tydelig rosa- eller blåfarget. Dersom man ikke kan se hvilken farge det er eller hvis det er for svakt, så skal det tolkes som negativt. Ofte kommer ikke skyggestrekene før etter at tidsfristen har gått ut. Husk dog at selv om alle tester er disponerte til å få skyggestreker, så er det ikke alle som får det. Er du i tvil, så vent et par dager og test på nytt.
Tweak Skrevet 2. oktober 2011 #9 Skrevet 2. oktober 2011 NOE har jo skjedd da, et egg har blitt befruktet og kroppen din har begynt å produsere hcg. Hva som skjer videre er umulig å si for noen. Det svake utslaget på billigstrimler og negativ cbd behøver ikke bety annet enn at det er for lite hcg til at den digitale registrerer det som positiv test. Så vent noen dager og test på ny! Jeg har aldri likt cbd... Liker bedre å tolke streker jeg :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå