Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #1 Skrevet 7. september 2011 Jeg er 6mnd på vei og gruer meg masse til fødselen pga opplevelsen jeg hadde sist. Idag tok jeg endelig mot til meg og ringte føden for å høre om jeg kunne få komme å snakke med en jordmor. Var på gråten på telefonen da jeg forklarte for avdelingsleder hvorfor jeg ønsker samtale. Jeg skjønner at jeg har enda sterkere følelser rundt dette enn jeg trodde. Har fått time og nå gleder jeg meg til samtale selv om det sikkert bare blir masse snørr og tårer. Har spurt mannen om han vil være med også siden han var med på fødselen sist og vet hva det dreier seg om, men har ikke hørt fra han ennå siden han er på jobb
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #2 Skrevet 7. september 2011 Da var du tøff Håper du får snakke med noen som tar deg på alvor. Her kan du lese litt om angst: http://mammanett.no/fodsel/fodselsangst
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #3 Skrevet 7. september 2011 Takk, er ganske stolt av meg selv som endelig tok mot til meg. Jeg vurderte abort da jeg fant ut at jeg var gravid denne gangen, men fant ut at jeg bare kom til å hate meg selv. Ser jo den nydelige sønnen min og vet at nestemann blir like nydelig. Så koste hva det koste vil. Håper jeg får en bedre opplevelse denne gangen. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå