Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #1 Skrevet 7. september 2011 Jeg holder på å bli gal av og til av folk som setter seg ned klin INNTIL meg med våte klær når det regner ute! Greit at du har en superkul regntett jakke med hette sånn at du slipper å bruke paraply, men drit i å sitte helt inntil meg med dine søkkvåte klær, det er ikke behagelig! *knurr* I dag er det heldigvis sol, så jeg er trygg denne bussturen.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #2 Skrevet 7. september 2011 neid et gjør jeg ikke. Det er bare litt vann, og hvis du ikke skal sitte på bussen i 1 time så tar du vel ikke skade av å bli litt fuktig, du krymper ikke vettu )
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #3 Skrevet 7. september 2011 Nei det gjør jeg ikke. Men det er fordi bussene starter å kjøre med en gang du kommer inn døra, er skikkelig ekkelt og jeg er redd for å ramle da jeg ikke har så god balanse.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #5 Skrevet 7. september 2011 Tar sjeldent buss, men tar ikke av meg yttertøy.. Og vil ikke at andre skal det heller, vil heller bli blaut, enn å lukte andres parfymer, kroppslukt, røyk, dårlig hygiene. En ytterjakke skjuler ofte dette, men med regn og fuktig vær så kommer lukta mye lettere frem når de tar av jakka.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #6 Skrevet 7. september 2011 Nei det gjør jeg ikke. Yttertøy er laget for å tåle litt vann, og kler du av deg jakka en deg deg striregner får du skylde deg selv om noen kommer borti deg med sin våte jakke. Det er du som er rar som da har kledd av deg, eller har på deg klær som ikke tåler vann, ikke personen som har kledd seg etter været.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #7 Skrevet 7. september 2011 Selvfølgelig! Har alltid kosedressen med i sekken, så når jeg kommer inne på bussen/banen/trikken henger jeg yttertøyet fint fra meg på nærmeste knagg og tar på kosedressen- onepiece om du vil. Paraplyen setter jeg i bøtten med døren så den får renne av seg der som de har lagt opp med varm luft og skikkelig drenering! Alt for mine medpassasjerer Og det gjør jeg som en selvfølge enten det er en tur på 2min eller 8 timer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå