Gå til innhold

allergi tabletter i svangerskapet, ok?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Jeg fikk noe allergi tabletter utskrevet av legen min tidligere i svangerskapet for svangerskapskløe, har nå lest på nettet at det ikke er OK å ta allergi tabletter i svangerskapet? bekymret har jo tatt en del :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det mest naturlige her er jo å ringe legen din eller?

Jeg tok allergitabletter frem til tredje trimester. Etter det var det stopp fra legen min.

Tror ikke du finner svaret her inne, for å si det sånn.

Skrevet

åå nei:( har tatt allergitabletter for kløe nå i tredje trimester!!! og jeg trodde hele tiden det var ok! Nå er jeg bekymret, fikk tablettene i 2.trimester..

Skrevet

Slapp helt av.

 

Jeg har gått på allergimedisin i begge svangerskapene, er nå på nr. 3.

 

Legen sier at dette er helt uproblematisk, men siden det ikke er lov å forske på gravide (etikk og sånn :-) kan de ikke si at det er helt greit ( ikke lov å forske på dette).

Men deres er faring er at dette er helt greit, har ikke hørt om noen bieffekter heller.

Blir normalt satt på "gammeldagse" allergimedisiner siden de har nok erfaring med disse (brukt i årevis uten problemer).

Men man blir trøtt av de da.

 

Altså typisk polaramin.

 

Tror barnet har det værre med ei mor som er sterkt plaget av allergi for å si det sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...