Gå til innhold

3. gangs og litt bekymra ang. å kjenne liv


MariCeline31

Anbefalte innlegg

Hei!

Er på vei med 3., og er 15+2 i dag. Vet ikke hvorfor, men har begynt å stresse sånn med dette med når jeg vil begynne å kjenne liv:-( Med eldstejenta kjente jeg liv fra ca uke 16, som jo er tidlig første gangen. Med lillebror i uke 15, og det er akkurat som om jeg forventer at NÅ bør jeg kjenne liv dersom alt er normalt. Var på ul for 2,5 uke siden, og alt var fint. Men klarer ikke roe meg:-(

 

Noen som har opplevd at nr 2, 3, eller 4 har gitt senere liv fra seg enn den/de første?

 

Vet jo at det for mange er normalt å ikke kjenne liv før man er over 20 uker, men siden det har vært så tidlig før hos meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg er gravid for tredje gang, i forrige svangerskap kjente jeg liv rundt uke 14, nå kjenner jeg noe bevgelse en gang iblant, er nå snart i uke 17. Har vært på en del ul og alt har da sett helt fint ut. Har likevel vært innom legen også jevnlig for å høre hjerte lyden, og den er der den. Stusser å litt over at jeg ikke enda kan kjenne det ordentlig, og heller ikke daglig. Men har nå begynt å roe meg med at det er helt normalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...