Gå til innhold

Er jeg fullstendig sinnsyk?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg utrolig patetisk om dagen.Kort fortalt så kom jeg i kontakt med

en fyr på nett.Vi chattet en del,utvekslet bilder og snakket på skype.Vi

hadde også satt en dato for treff.Plutselig begynte han å ignorere meg

fullstendig,svarer ikke på meldinger og tar ikke kontakt.Jeg tar det skikkelig innpå meg.Lurer på hva jeg gjorde galt og savner han rett og slett.Jeg har jo ikke møtt han en gang!! Jeg likte han svært svært godt,men herregud jeg føler meg som en desperat topp idiot.......................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kort sagt, ja! He's just not that in to you..

 

Lev videre livet, ikke heng med hodet!

Skrevet

Tror nok han fikk kalde føtter.

Det kommer en ny en skal du se:)

Skrevet

Det gjør vel det,men han var så digg at jeg kunne nesten skapt han selv om det fantes sånn "lag din drømmemann maskin" i mine øyne da.Skal deppe ut dagen og gå videre-BLÆ

Skrevet

Ta det helt med ro, på nett kan de fleste menn fremstå som drømmemenn, men det er jo en grunn til at de også er der ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...