kjærlighetpåpinne85 Skrevet 7. september 2011 #1 Skrevet 7. september 2011 Skal kontantstøtten fjernes fra august 2012? Jeg HATER Audun Lysebakken!!!!!!!
Gulosten™ Skrevet 7. september 2011 #2 Skrevet 7. september 2011 For 2-åringer ja, ikke for alle. Men allikevel... Huff.
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 7. september 2011 #3 Skrevet 7. september 2011 Passer meg utmerket. Endelig en lovendring som er til fordel for meg. Jeg har ikke anledning til å gå hjemme lenger uansett, så at jeg får 5000 kr i mnd fram til den lille kan begynne i bhg er utmerket... Håper nemlig denne gang at jeg skal kunne gå hjemme til barnehagestart i august. Det jeg synes er litt feil da er at dersom en velger 100% lønn og far ikke har anledning til å ta ut pappapermisjonen så er det et halvt år uten noe.... Jeg likte ikke at han gikk inn for 12 ukers fedrekvote. Fedrene burde ikke hatt mer enn 6 uker -slik som oss mødre. (3 uker før fødsel tells ikke da det ikke er noen mulighet for at fedrene kan gjøre noe for oss i denne tiden) Kan noen gi meg en eneste grunn til at fedrene fortjener mer permisjon enn oss mødre som har gått gravid og som er den eneste som kan amme????
kjærlighetpåpinne85 Skrevet 7. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2011 Det passe kanskje inn i dine planer men hva med mange andre som kunne hatt nytte av det? Til de som er veldige engasjert: Her er hjemmesiden hans, legg GJERNE igjen kommentar så kanskje lysebakken skjønner det han driver med...
kjærlighetpåpinne85 Skrevet 7. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2011 http://www.rettvenstre.no/?page_id=970
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå