Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #1 Skrevet 6. september 2011 Fikk en sms av mannen jeg er betatt av om at det kiler i magen når han tenker på meg. Jeg svarte at jeg hadde det på samme måte, men fikk ikke noe svar. Beklaget seg et par dager etterpå om at han ikke svarte for han var så full. Sitter da og lurer på om det bare var tull det han skrev ang kilingen i magen. Ingen av oss har nevnt noe om den meldingen. Men er jo et ordtak som lyder av fulle folk og små barn får du sannheten.. Jeg tørr ike og ta steget og snakke ut om den meldingen om det var ment som spøk fra hans side eller hva, det er jeg for feig til, og livredd for og ødelegge noe..
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #2 Skrevet 6. september 2011 Jeg hadde tatt det med en klype salt. Kan bli litt i det amorøse hjørnet selv når jeg har fått i meg litt drikke..
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #3 Skrevet 6. september 2011 For det første: "Hater Å være usikker." For det andre: Ikke vær redd, det verste som skjer: Hva er det? At han ikke er interresert! Isåfall, big deal! Da trenger du ikke han uansett!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #4 Skrevet 6. september 2011 Eneste måten for deg er jo bare og spørre han rett ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå