Innihampen Skrevet 6. september 2011 #1 Skrevet 6. september 2011 Når man går bortover og så møter man en person,så tar man et skritt til f.eks venstre for å ikke kræsje med denne personen men da tar dessverre også denne personen et skritt i samme retning så blir det litt pinlig og rart... er det liksom et godt og kort ord på dette?
Odine! Skrevet 6. september 2011 #2 Skrevet 6. september 2011 Vet ikke om det finnes, men ei gang jeg gjorde dette, så sa den andre "takk for dansen"
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 6. september 2011 #4 Skrevet 6. september 2011 Hahahahaha, nå holdt jeg på å dette ut av sofa'n her du :-) Men jeg har hørt noe om at man er i takt eller noe?! Åh, hadde det på tungen, men humrer fremdeles av takk for dansen her...
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 6. september 2011 #5 Skrevet 6. september 2011 Dobbelt hahaha, leste det til mannen, og han har visst fått "takk for dansen" slengt etter seg etter et sånnt "fenomen" han også!! *overtrøtt*
Innihampen Skrevet 6. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2011 Prøvde liksom å google det,men visste ikke hva jeg skulle skrive...
Gjest Skrevet 7. september 2011 #7 Skrevet 7. september 2011 Synkron-passering? He he.. tror ikke det har noe navn, egentlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå