Gå til innhold

Liker du guttenavnet Edin?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er fint og annerledes. Og det liker jeg.

Skrevet

Ja. Og utrolig fint om man heter Burgh til etternavn

Skrevet

Helt greit, jeg har ikke tenkt å kalle min sønn det. Har blitt kjent med en som heter det og klarer ikke helt å venne meg til det.

 

HI

Skrevet

Det er i samme kategori som Bertil.... Ikke bra...

Skrevet

Liker det som mellomnavn. Det er en kristen skribent som heter Oskar Edin.

Skrevet

Jeg synes det er et veldig fint navn.

Kjenner er barnelege som heter Edin, men han er fra Sarajevo (tror jeg).

 

Skrevet

Edin er et kjempefint navn :)

Er ganske normalt i gamle balkanområdet

Skrevet

Min sønn heter Edwin. Liker det bedre.

Skrevet

Edin og Edwin osv liker jeg ikke. Jeg har ingen god grunn, synes bare det er veike navn.

Skrevet

Jeg syntes det hørtes ut dom et jentenavn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...