Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #2 Skrevet 6. september 2011 Ja, det er fint og annerledes. Og det liker jeg.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #3 Skrevet 6. september 2011 Ja. Og utrolig fint om man heter Burgh til etternavn
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #5 Skrevet 6. september 2011 Helt greit, jeg har ikke tenkt å kalle min sønn det. Har blitt kjent med en som heter det og klarer ikke helt å venne meg til det. HI
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #6 Skrevet 6. september 2011 Det er i samme kategori som Bertil.... Ikke bra...
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #7 Skrevet 6. september 2011 Liker det som mellomnavn. Det er en kristen skribent som heter Oskar Edin.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #8 Skrevet 6. september 2011 Jeg synes det er et veldig fint navn. Kjenner er barnelege som heter Edin, men han er fra Sarajevo (tror jeg).
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #10 Skrevet 6. september 2011 Edin er et kjempefint navn Er ganske normalt i gamle balkanområdet
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #12 Skrevet 7. september 2011 Min sønn heter Edwin. Liker det bedre.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #13 Skrevet 7. september 2011 Edin og Edwin osv liker jeg ikke. Jeg har ingen god grunn, synes bare det er veike navn.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #15 Skrevet 7. september 2011 Jeg syntes det hørtes ut dom et jentenavn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå