Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #1 Del Skrevet 6. september 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #2 Del Skrevet 6. september 2011 Ja, det er fint og annerledes. Og det liker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #3 Del Skrevet 6. september 2011 Ja. Og utrolig fint om man heter Burgh til etternavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #4 Del Skrevet 6. september 2011 Nei, sorry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #5 Del Skrevet 6. september 2011 Helt greit, jeg har ikke tenkt å kalle min sønn det. Har blitt kjent med en som heter det og klarer ikke helt å venne meg til det. HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #6 Del Skrevet 6. september 2011 Det er i samme kategori som Bertil.... Ikke bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #7 Del Skrevet 6. september 2011 Liker det som mellomnavn. Det er en kristen skribent som heter Oskar Edin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #8 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg synes det er et veldig fint navn. Kjenner er barnelege som heter Edin, men han er fra Sarajevo (tror jeg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #9 Del Skrevet 6. september 2011 Er ikke det et jentenavn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #10 Del Skrevet 6. september 2011 Edin er et kjempefint navn Er ganske normalt i gamle balkanområdet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #11 Del Skrevet 6. september 2011 Kjempefint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #12 Del Skrevet 7. september 2011 Min sønn heter Edwin. Liker det bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #13 Del Skrevet 7. september 2011 Edin og Edwin osv liker jeg ikke. Jeg har ingen god grunn, synes bare det er veike navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #14 Del Skrevet 7. september 2011 Det er et svensk etternavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #15 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg syntes det hørtes ut dom et jentenavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #16 Del Skrevet 7. september 2011 *som Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå