Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #1 Skrevet 6. september 2011 Hetetokter, ømme bryster, stikking nederst i mageregionen, overfølsomhet, megaoppblåst, svake menssmerter av og til men ingen mens. Første dag i siste mens, 31 Juli så hadde testene vært positive så ville jeg ha vært 5 uker på vei. Men, nei.... Hva skjer?? Andre som har opplevd noe av det samme? Jeg har et barn fra før på 3 men lurer på om jeg har fått tidlig menopause.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #3 Skrevet 7. september 2011 Har hatt som sånn deg også., men har ikke vært hos legen og sjekket. Mulig symptomer: * overgangsalder *stress * forandring i kosthold har du gått ned i vekt i det siste?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #4 Skrevet 7. september 2011 Ja, har gått ned i vekt. Men har brukt et halvår eller mer på 5-6 kilo. På vei opp igjen ser det ut til nå, uten at jeg har forandret på kostholdet. Altså burde ikke gå opp. Veldig oppblåst ifht hva jeg har vært og ømme bryster... Det virker som svangerskap, men ingen av testene er positive...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå