fjell og fjord Skrevet 6. september 2011 #1 Skrevet 6. september 2011 Påkjørt... bare tre mnd gammel valp vi hadde den i 3 veker nå sprang ut i veien og jeg rakk ikke å ta han og han hårte ikke på meg når jeg sa "kom" skulle hatt bånd på seg men jeg trodde det var kort vei fra huset til bilen.. orker ikke å ringe til noen å fortelle bare mora mi lettere å skrive her jeg har vel ikke passet godt nok for han, stakkars lisje vennen
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 6. september 2011 #2 Skrevet 6. september 2011 Så utrolig trist:(! God klem
Pjuskesnusken Skrevet 6. september 2011 #3 Skrevet 6. september 2011 åååå så ufattelig grusomt... nesten så jeg begynner å gråte... Du har nok passet godt på han, valper er uberegnelige, sånne ting kan skje... Føler med deg av hele mitt hjerte. Gooood klem
kua kalva,drektig igjen Skrevet 6. september 2011 #4 Skrevet 6. september 2011 slikt skjer. trist men sant
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 7. september 2011 #5 Skrevet 7. september 2011 Au da, det var leit. Trøsteklem til deg og dine.
Ugl@ Skrevet 7. september 2011 #6 Skrevet 7. september 2011 Huff, veldig trist, men håper du har lært. man kan ikke gå med valper uten bånd i nærheten av vei pga faren for påkjørsel eller at de stikker av. Man må ha gjerde eller bånd for å sikre dem, de hører ofte ikke etter uansett hva man roper. Så nei, du passet ikke nok på ham. Det var ikke hans feil! Men desverre din, det må du leve med. Brutalt, men sant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå