Gå til innhold

Hunden min er dø...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Påkjørt...

bare tre mnd gammel valp

vi hadde den i 3 veker nå

sprang ut i veien og jeg rakk ikke å ta han og han hårte ikke på meg når jeg sa "kom"

skulle hatt bånd på seg

men jeg trodde det var kort vei fra huset til bilen..

 

orker ikke å ringe til noen å fortelle

bare mora mi

 

lettere å skrive her

jeg har vel ikke passet godt nok for han,

stakkars lisje vennen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååå så ufattelig grusomt... nesten så jeg begynner å gråte... Du har nok passet godt på han, valper er uberegnelige, sånne ting kan skje... Føler med deg av hele mitt hjerte. Gooood klem

Skrevet

slikt skjer.

trist men sant :(

Skrevet

Au da, det var leit.

Trøsteklem til deg og dine.

Skrevet

Huff, veldig trist, men håper du har lært. man kan ikke gå med valper uten bånd i nærheten av vei pga faren for påkjørsel eller at de stikker av. Man må ha gjerde eller bånd for å sikre dem, de hører ofte ikke etter uansett hva man roper.

 

Så nei, du passet ikke nok på ham. Det var ikke hans feil! Men desverre din, det må du leve med. Brutalt, men sant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...