Gå til innhold

lurer.........


pinklady81

Anbefalte innlegg

er det vanlig å ha vondt i magen i uke 6 lignende mensensmerter? jeg er så redd det skal skje det samme som sist ( i januar).. da mista jeg i 6 uke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også ca i uke 6, og "menssmertene" kommer og går.. Så tror det er normalt så lenge det ikke blir veldig vondt, og du blør.

Men er du usikker kan du jo ringe legen og høre :)

 

Ingen vits i og gå å bekymre seg, det går nok bra skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Menssmerter" i 1. trimester er helt normalt:-) Får jo smerter ved SA også og skjønner godt du bekymrer deg. Selv har jeg masse menssmerter og har hatt det siden EL.Forrige gang hadde jeg det til ca uke 8-10 men tror faktisk ikke det hadde noenting å gjøre med MA`en jeg hadde i uke 12.

 

Er du veldig bekymret kan du jo måle HCG omed et par dagers mellomrom.Det gjorde jeg, og da roet nervene seg i alle fall et lite hakk;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner godt til den stikkingen. Har akkkurat det samme:-) HCG måles med vanlig blodprøve f.eks. hos fastlegen. Måles gjerne med et par dagers mellomrom,og skal doble seg i verdi på 48-72 timer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

okey hehe da er det vel sikkert normalt da .litt betryggende når det ikke bare er meg som er så nervøs hehe ...

åja jeg skal ikke tilbake til legen før det nærmer seg uke 11-12 men lurer på om jeg skal ta en tidlig ultralyd . men jeg vet ikke når man kan det .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på tidlig ul nå på mandag, og da er jeg i uke 7. Da skal det være ganske sikkert at vi kan se noe.... håper håper! :)

Ellers hadde jeg også mye "menssmerter" sist jeg var gravid. Selv om jeg hadde en BO så fikk jeg beskjed om at menssmerter var helt normalt , og det hadde ingenting med BO å gjøre... Nå har jeg sågodt som ingen menssmerter, men lengter etter dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...