Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #1 Skrevet 6. september 2011 Har alltid hørt så mye bra om Emmaljunga, og at folk er så fornøyde, men det må jo være noen som ikke er fornøyde og?! Har dere hatt mye problemer med deres vogn? Hvilken type da, og hvilket understell? Jeg har edge duo, har vært veldig fornøyd med selve bagen og sportsvogndelen, men stetoskopunderstellet har vært skikkelig dritt, det har sklidd opp av seg selv, og mange ganger så låser deg seg, sånn at man ikke får skrudd det ned igjen. Har hatt vognen i 1,5år bare. Alltid behandlet den ordentlig. Nå er den på reperasjon da.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #2 Skrevet 6. september 2011 Har aldri hørt noen klage nei:) Vi har scooter 2.0 og er kanonfornøyd. Ikke et eneste problem. Har irritert meg over at jeg ikke klarer å ta av trekket for å vaske det, men pyttpytt, en klut funker den også Nå har bhg fått den, den blir ikke akkurat behandlet fint! Men den ser like bra ut og er i like god stand som da den var ny:)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #3 Skrevet 6. september 2011 Jeg har hatt flere forskjellige vogner og har vært fornøyd med min Emmaljunga city cross. Det jeg ikke er fornøyd med er at de ikke er vind- og vanntette (der er Simo utrolig bra) og handlekurven under. Handlekurven i stoff har subbet nedi steiner o.l. når vi har gått i ulendt terreng og blitt skikkelig stygg, den tåler heller ikke like høy vekt (jeg går til butikken) som f.eks Simo. Kunne godt tenke meg å ta komponenter fra Emmaljunga, fra Simo og fra Teutonia og lage min egen perfekte firehjuling
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #4 Skrevet 6. september 2011 Vi har city og er knall fornøyd =)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #5 Skrevet 6. september 2011 Veldig fornøyde med vår city cross :-)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #6 Skrevet 6. september 2011 Jeg har Emmaljunga Mondial Duo med sportsunderstellet. har opplevd det samme som deg, stetoskopstyret er helt ødelagt, det lever sitt eget liv, blir kjempelangt etter å ha blitt trukket opp trappa hjemme, og etter å ha gått opp en bakke er det på bunnen. Vogna er stor og klumpete og jeg kommer ikke til å bruke den til nestemann. Men HI, reprasjon på stetoskophåndtaket, får du det dekket?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #8 Skrevet 6. september 2011 Jeg har ikke turd å spørre enda, men regner jo med at dette er en feil som blir dekket. Var og derfor jeg ville høre om flere opplever det samme. Har kjøpt min på barnas hus, så vet jo ikke helt hvordan de er på slike ting. Kan oppdatere når jeg har hentet vognen igjen.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #9 Skrevet 6. september 2011 Hadde duo edge. Var misfornøyd med stetoskop håndtaket, det klikket seg ikke helt på plass når jeg skulle skifte possisjon på det. . Bortsett fra det, så var jeg kjempefornøyd med vognen
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #10 Skrevet 6. september 2011 Hahaha.. Teleskopstyre selvsagt.. Litt sent her.. HI
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #11 Skrevet 6. september 2011 har edge med classic cryptinite understellet.. her er vi ivertfall superfornøyd! alle sier den er tung, men det visste vi før vi kjøpte den, og det er ikke noe som er slitt eller har blitt ødelagt de to årene vi har brukt den.. den har vert mye inn og ut av bil da vi bruker den i barnehagen til soving og tar den hjem om vi trenger den.. vi valgte bevisst ikke stetoskopunderstellet fordi vi hadde hørt at det kunne bli en del slark og problemer.. og fordi vi måtte ha metall handlekorg under! har ikke irritert meg over noe på vogna, og jeg irriterer meg lett for ting som ikke fungerer!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #12 Skrevet 6. september 2011 Hahahahaha, dritbra! mener teleskop.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #13 Skrevet 6. september 2011 Veldig fornøyd med min City Cross, lett og god:)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #14 Skrevet 6. september 2011 Har Emmaljunga Scooter 2.0 og er suuperfornøyd! Synes vogna er knallgod og en super trillevogn!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #15 Skrevet 6. september 2011 21.59, mente også teleskophåndtak:-)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #16 Skrevet 6. september 2011 jeg har ikke hatt emmaljunga til min egen jente, men jeg har jobbet i barnehage hvor noen av barna hadde emmaljunga som sovevogn. Jeg synes de er fine, stødige, solide og romslige. Det eneste jeg synes er negativt er at de virker tunge og stive å manøvrere. Virker å ha mindre fjæring enn simovognene. Men nå skal det sies at jeg har ikke trillet en emmaljunga på turer og diverse underlag da, bare trillet litt i barnehagen når de ikke sovnet av seg selv.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #17 Skrevet 6. september 2011 jeg syns det er passelig demping, er ikke behagelig å trille med for mye demping heller mange andre vogner er mye stivere, simo syns jeg er for gyngete, greitt nok når ungen skal sovne og en bare skal rugge den trem og tilbake, men ikke noe favoritt på lengre turer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå