Gå til innhold

Termin 17,mai! Noen flere her fra Oslo, Nordstrand?


Nordstrandsbaby

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Jeg har også termin 17.mai:-) Bor på Briskeby og har ingen barn fra før. 32 år gammel. Forrige graviditet endte i MA i uke 12,så tør liksom ikke juble så veldig høyt ennå....men håper på bedre resultat denne gangen:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og gratulerer :) nei jeg tør heller ikke juble for høyt enda ...hadde en sa i uke 6 i januar. å nå er jeg 6+1 ... men vi får bare krysse fingrene for at det går bra denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :-) Jeg har foreløpig termin 7 mai. Jeg er 29 år og dette blir mitt første svangerskap :-) Det var planlagt og jeg svinger mellom å være lykkelig og livredd...hehe :-) Jeg bor i Bærum, men vil veldig gjerne hoilde kontakt med dere alikevel...er jo ikke så langt til Oslo og jeg jobber på aker brygge :-) Hvordan har dere det da?

 

Klem Linda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer :) jeg også er livredd og lykkelig om hverandre hehe .. det er i grunn ganske skummelt det her... ja bærum er ikke langt unna oslo.. jeg bor jo nesten på grensa til bærum. hvor i bærum bor du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen,

formen er egentlig veldig fin. Hadde noen kraftige murringer da jeg skulle hatt mens, men de forsvant etter en dag. Jeg har ømme bryster, men det er egentlig alt. Kanskje litt "bilsjuk" på morgenen.

Hva med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...