Gå til innhold

Ble du gravid i fylla?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du ble det... merker du noen skader på barnet ditt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, og med tanke på at fosteret ikke deler noe som helst annet enn arvestoff fra mor frem til morkake og navlestreng kommer inn i bildet, så tviler jeg på at det skjer noe galt med barn som unnfanget en fuktig kveld ;)

Men hvis man er hobbydranker (alkoholiker) så kan jo eggene være litt så som så, og da kan man jo få barn med skader.

Skrevet

Gudene vet!

Hehe-har ikke nøyaktig dato for når noen av våre 3 ble laget gitt:)

Og husker ikke nå mange år etterpå uansett;)

Skrevet

Jepp:) Ungen er frisk og nydelig fin:)

Skrevet

ja det ble jeg, har en frisk og fin gutt:)

Skrevet

Nei, jeg ble gravid når jeg var fyllesyk ;) Make-up sex etter en krangel vi hadde i fylla :P

Skrevet

Ja, med nr to. Bryllupsnatt og super høy på champis. Barnet er faktisk sprudlende glad så å si hele tiden hvis det er en skade?

Skrevet

Det stemmer vel ikke helt. Selv om navlestrengen ikke er utviklet tar embryoet opp næring fra mor, det skjer bare direkte via vesken i livmoren. Hvis man drikker tidlig utsettes derfor fosteret fom alvorlig fare selv om navlestrengen ikke er utviklet. Det blir på samme måte som at du kan dø av forgiftninger via huden.

Skrevet

Nei, men i reklamepausen til kongen av queens ;))))))

Skrevet

Ja, var dritings og det var natten når tyskland vant Grand Prix. Drakk helt til jeg var 10 uker på vei også, inkl fyllatur til Ayia Napa i 2 uker. Ungen er frisk så langt hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...