Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #1 Skrevet 6. september 2011 Hvis du ble det... merker du noen skader på barnet ditt?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #2 Skrevet 6. september 2011 nei, og med tanke på at fosteret ikke deler noe som helst annet enn arvestoff fra mor frem til morkake og navlestreng kommer inn i bildet, så tviler jeg på at det skjer noe galt med barn som unnfanget en fuktig kveld Men hvis man er hobbydranker (alkoholiker) så kan jo eggene være litt så som så, og da kan man jo få barn med skader.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #3 Skrevet 6. september 2011 Gudene vet! Hehe-har ikke nøyaktig dato for når noen av våre 3 ble laget gitt:) Og husker ikke nå mange år etterpå uansett;)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #4 Skrevet 6. september 2011 Jepp:) Ungen er frisk og nydelig fin:)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #5 Skrevet 6. september 2011 ja det ble jeg, har en frisk og fin gutt:)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #7 Skrevet 6. september 2011 Nei, jeg ble gravid når jeg var fyllesyk Make-up sex etter en krangel vi hadde i fylla
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #8 Skrevet 6. september 2011 Ja, med nr to. Bryllupsnatt og super høy på champis. Barnet er faktisk sprudlende glad så å si hele tiden hvis det er en skade?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #9 Skrevet 6. september 2011 Det stemmer vel ikke helt. Selv om navlestrengen ikke er utviklet tar embryoet opp næring fra mor, det skjer bare direkte via vesken i livmoren. Hvis man drikker tidlig utsettes derfor fosteret fom alvorlig fare selv om navlestrengen ikke er utviklet. Det blir på samme måte som at du kan dø av forgiftninger via huden.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #10 Skrevet 6. september 2011 Nei, men i reklamepausen til kongen av queens )))))
3 nøtter til Askepott Skrevet 6. september 2011 #11 Skrevet 6. september 2011 Ja, var dritings og det var natten når tyskland vant Grand Prix. Drakk helt til jeg var 10 uker på vei også, inkl fyllatur til Ayia Napa i 2 uker. Ungen er frisk så langt hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå