Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #1 Skrevet 6. september 2011 Jeg skjemmes, men...here it goes Jeg har kjøpt hylleknekter, men mangler selve hylla. Når jeg da må gå på monter for å kjøpe (eller byggmakker eller hvor som helst), hva spør jeg om da? En "planke"? Og så målene på den? Uææ
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #2 Skrevet 6. september 2011 Hvorfor ikke kalle ei hylle for... EI HYLLE!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #3 Skrevet 6. september 2011 For det første, ingen spørsmål er dumme. Si som det er: Du har kjøpt hylleknekter og trenger en hylle, så sier du om du vil ha en hel plate, eller planker. De skjønner hva du mener da
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #4 Skrevet 6. september 2011 Bare å si at du har hylleknekter, og nå leter du etter ei hylle.. hehe
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #5 Skrevet 6. september 2011 hylleplanke er det noe som heter, også sier du hvor stor du hadde tenkt den skal være
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #6 Skrevet 6. september 2011 du kan også be om en hobbyplate :-)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #7 Skrevet 6. september 2011 Herregud, er det ingen som har hørt om hylleplate?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #8 Skrevet 6. september 2011 Hihi Tusen takk alle sammen! ;-) HI
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #9 Skrevet 6. september 2011 Hvorfor så vanskelig? Gå ut i skogen og sag ned et tre.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #10 Skrevet 6. september 2011 he he he, morsomt innlegg! Håper det ble ei hylle på deg
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #11 Skrevet 6. september 2011 Hehe HI igjen. Dere skjønner, jeg var på monter for å kjøpe noe annet, og så spurte jeg ei dame der - lata som jeg hadde peiling da, vet dere - "og så skulle jeg hatt noen hylleplater". Hun så bare rart på meg og sa at jeg kunne gå i kjøkkenavdelingen og høre, kanskje de hadde noen på restlageret sitt. Hm... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå