Gå til innhold

Trøtt av å være trøtt


Gjest Milla med 1 Jente og Spire

Anbefalte innlegg

Gjest Milla med 1 Jente og Spire

Jeg føler meg så konstant trøtt, og føler det går en del utover jenta vår som jeg går hjemme med hver dag. Jeg mangler energi til å være veldig aktiv sammen med henne.

 

Jeg er 11+4 i dag, så det går da jammen meg framover!!

 

Når har den verste trøttheten gitt seg for dere tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

samma her, jeg trodde det skulle gi seg snart, men jeg er kjempe trøtt...og jeg er vel ca 14 veker på veg nå.....så håper virkelig at det gir seg snart..vil ha llitt energi nååååååååååååå........men jeg er veldig påpasselig å ikke sette meg ned før ungene er i seng....for setter jeg meg ned så kommer jeg meg ikke opp igjen......lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen dager er bedre enn andre; i går sovnet jeg kl 2015 og sov til 0700 i dag tidlig. I dag -ja -jammen er jeg ikke oppe enda :-)

 

Søndag var en dag med litt energi og jeg fikk ryddet i stua, støvsuget og tørket støv. DET TRENGTES...

 

Håper energien kommer tilbake snart. Dagene på jobb er lange, spesielt etter kl 1130. Da forsvinner konsentrasjonen og jeg sitter og bare stirrer ut i luften... veldig produktivt...

 

 

Jeg kan faktisk ikke huske om jeg fikk oppleve det magiske 2. trimester med de to første. Det trimesteret hvor du skal boble over av energi...

 

Håper jeg får oppleve det denne gang.

 

Kunne skrevet masse, men nå må jeg finne fram klær til i morgen og komme meg i loppekassen...

 

God natt, marsdamer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 14, og jeg syns det har gitt seg betydelig den siste uka. Husker at det var likt forrige gang. Har hatt endel dårlig samvittighet jeg også overfor 2-åringen, men forhåpentligvis blir vi bare piggere og piggere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært helt skutt, fram til for to dager siden. Da fikk jeg nok energi til å fortsette på en oppussing, som naturlig nok har hatt noen måneders pause. Og etter middag har jeg hatt så mye energi, at jeg har bakt kaker. :) Jeg er 11+6 nå. Deilig å få energien tilbake. Sist jeg var gravid hadde jeg mye energi både i andre og tredje trimester. :) Dagen før jeg fødte, 12 dager på overtid, klippet jeg plenen og var på korøving uten at det var noe tungt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt ekstra trøtt men til å leve med (11+5)

 

Det aller mest irriterende er at jeg blir så lett annpusten. jeg har trent jevnlig siden februar og hadde kommet i grei form. Så blir jeg gravid og etter 4-5 uker kan jeg plutselig ikke gå opp bakken til parkeringsplassen uten å puste å pese som en hval!!! Meget irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Milla med 1 Jente og Spire

Jeg mener også at det var de første månedene som var verst med tanke på trøttheten sist, men klarer ikke å huske når det gav seg. Håper i allefall inderlig at det snart snur! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...