Gå til innhold

Noen her som har tatt biopsi av livmorhalsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal om 2 uker og gruer meg veldig. Er det vondt? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man får bedøvelse...det verste med det var vel at jeg ble litt uvel av den...fikk skikkelig hjertebank og kaldsvettet...er visst vanlig bivirkning..

Skrevet

Jeg valgte å gjøre det uten bedøvelse, da jeg er så redd for bivirkninger.

Det er ikke det verste jeg har vært med på for å si det sånn, fødselen uten bedøvelse var MYE verre.

Du kjenner det akkurat i det de tar av en bit og noen sekunder etterpå . Hvis du er plaget med menssmerter, så kjennes det i noen sekunder ut som akkurat det, bare litt verre.

Lykke til, det går nok bra:-) Er viktig å prøve å slappe av, selv om det slettes ikke er noe lett.

Skrevet

Du snakker om vevsprøven, ikke koniseringen? Jeg har gjort det, uten bedøvelse, var ingen ting å bekymre seg for. Legen har en "saks/klipe" som han tar et par tre biter fra, de er på størrelse med en liten vorte de bitene som klippes bort. Gjorde mindre vondt enn en sprøyte, men er litt ekkelt å tenke på. Du kan kanskje blø litt etterpå men ikke sånn at du trenger bind, bare litt brun utflod.

Sånn var det for meg. Jeg gruet masse men det var fort over og ikke vondt i det hele tatt sammenlignet med hva jeg hadde forventet. Raskt over, sa jeg det?

Skrevet

Hos meg tok de 6 "biter" hadde bedøvelse og det gikk greit.

Koniseringen tok jeg uten narkose, og den gikk enda bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...