Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #1 Skrevet 6. september 2011 Det er ikke fordi jeg ønsker det, men jeg og flere av mine andre kollegaer blir beordret fordi det ikke er nok folk på jobb:( Nå er jeg så sliten og med 5 dagvakter nesten uke + evnt overtid så kjenner jeg at jeg kommer til og stupe:( Det er faktisk så ille at jeg vurderer og få meg en sykemelding for dette går jo på helsa løs:( Fagforeningen min hadde ikke anledning til og se på saken før i neste uke engang.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #3 Skrevet 6. september 2011 Joda, hadde det bare vært de 5 vaktene,som står i vaktboken, men forrige uke jobbet jeg over 60 timer og arbeidsuken min er 37,5 timer! HI
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #4 Skrevet 6. september 2011 Der er grenser for hvor mye overtid som kan pålegges! Kanskje noen her inne vet det eller google det og stå på kravene!!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #5 Skrevet 6. september 2011 http://www.toptemp.no/Kan+jeg+bli+paalagt+overtid.b7C_wtLSXd.ips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå