Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #1 Skrevet 6. september 2011 Til alle dere som sier at det ikke er legene sin skyld for at vi blir hemset hit å dit kan bare holde kjeft! Nå har jeg vært med sønn min til legen, til den beste barne legen i hele nordland som viste seg å være den verste!!! Legen visste ikke hva brokk er noe som er det mest normale som babyer får! Hun måtte hente en kirurg for at han måtte forklare henne hva brokk var supert! å det viste seg at han skulle sende oss hit å dit å han sa at ikke sønnen min hadde vondt neida var til legen igår å de mente at den hadde festet seg mer å at han hadde vondt så nå skal vi på et annet sykehus. Så til dere som sier at det er staten sin feil at vi blir senda hit å dit for noe ikke en lege kan eller vet hva er, er bare tull! For det er faktisk legene sin skyld!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #2 Skrevet 6. september 2011 Wow.. hva med å dele opp litt setninger? Sånn at man kan lese hva som står der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå