Gå til innhold

Hvor ofte vasker dere toalettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og da mener jeg kun toalettet, ikke hele badet :)

Jeg er litt freak kanskje og mener vi burde gjøre det annenhver dag, fordi vi har en liten gutt som ikke alltid har helt kontroll på hvor strålen havner, men samboer mener at det holder med 1, kanskje 2 ganger i uka.

Og jeg klarer ikke vaske doen, er en greie jeg alltid har hatt, jeg spyr..

Er det slemt av meg å "kreve" at han tørker over toalettet annenhver dag?

Jeg gjør jo faktisk alt annet i huset, selv om jeg er høygravid nå, så jeg gjør jo et eller annet her hver dag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi vasker faktisk toalettet hver gang noen har "gjort stort". Bruker toalettbørste som står i desinfiserende vaskemiddel konstant, og da er det veldig fort gjort å ta det synlige.

Derfor er det ikke nødvendig å "helvaske" mer enn en gang i uka. Eller hvis noen har ett uhell.

Jeg bruker også desinfeksjon i spylevannet. Legger inn blokker i cisternen, så vi har blått vann i toalettet.

Skrevet

Ja jeg har også børsten stående slik og vi vasker etter nr 2, men jeg tenker på det rundt, selve ringen..

Hva slags blokker legger du oppi der? Det var et godt tips! jeg vil ha :)

HI

Skrevet

Jeg vasker toalettet ca 2 ganger i uken. Da vasker jeg over vasken også, samt speil og sånt. Tar av ringen og skyller den.Har også en liten kar som ikke har helt kontroll;)

Vil også gjerne ha tips om den blokken i cisternen:)

Skrevet

Vasker når det stinker og har blitt brunt vann :P hehe neida.. Vasker dassen når det trengst.

Skrevet

13.20 her.

Er faktisk ikke sikker på om de blokkene er tilsalgs i Norge. jeg kjøpte dem hos Lidl i sin tid, nå kjøper jeg dem fra Tyskland (mine foreldre er derfra). Husker ikke hva de heter i hodet, men skal sjekke når jeg kommer hjem, så kan jeg legge inn navnet.

Det LUKTER rent og holder seg veldig pent også.

Skrevet

Det er nettopp det.. samboeren min hadde ikke vasket toalettet før det så næsty ut, hvis ikke jeg bitcha om det. Han ser ikke slikt.. vi kan støve ned her hvis ikke jeg vasker :P

Skrevet

Vasker ofte doen.. værste jeg ser når er på besøk hos andre er nå stærna er bruuuuun!!!!! Æææsj.

Skrevet

Jeg vet.. og jeg vil ha rent toalett! Nei.. kjenner at jeg bare ska presse gjennom dette. Er høygravid, så jeg tror ikke han vil krangle såå mye med meg om det :P

Takk for svar.

HI

Skrevet

Vi er 5 stk som bruker et toalett her i hus, pluss eventuelle besøkende, så vi vasker toalettet hver kveld, det tar 1minutt og er null anstrengelse, jeg går også over vasken på badet en gang eller to for dag med litt Jifspray og en klut, blir fort såpeflekker, tannkremflekker, sminke osv sølt. Vasker hele badet to gang i uka, kjøkkene benker vaskes 2 gang for dag minst, og kjøkkengulvet gås over ettr middag hver dag. Ellers vaskes huset en gang i uka, plus at jeg drar tørrmoppa over stua gulvet og støvsuger tepper og entreen daglig. Tross alt endel tråkking hit og dit, pluss at vi har husdyr.

Skrevet

2-3 ganger i uka.

Vasker da nedi do og tørker over ringen over og under med klor.

Skrevet

13.20 her.

Har sjekket blokkene mine, produktet heter "toilet-blue" og finnes av mange forskjellige merker. Vet ikke om det er i salg i Norge?

Skrevet

Vi tar det en gang i uka og ellers om det er noe som sitter igjen. Heldig vis har hele fammilien fast fin avføring slik at dert ytterst sjelden er merker annet enn når vi har hatt besøk av andre.

Skrevet

Her i huset er jeg alene som går på do (noen ganger har vi besøk selvfølgelig, men det er ikke hver dag). Så vasker hele badet omtrent en gang i uka, sjelden oftere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...