Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #1 Skrevet 6. september 2011 Vet selvfølgelig at ingen her er synske, og jeg har legetime i begynnelsen av neste uke. Jeg har hatt vondt i hodet og har hatt vag kvalme samt muskelsmerter og ekstremt stiv nakke i tre uker. Enkelte dager bedre, men det har vært en påkjenning å våkne småkvalm. Har vært veldig redd for at det er alvorlig sykdom. Jeg har nå vært hjemme i to dager, og begge dagene har vært smertefrie. Er spent på hvordan det blir når jeg kommer tilbake på jobb. Jeg tenker at dersom det hadde vært alvorlig sykdom så hadde det kanskje sittet i selv om jeg hadde holdt meg i ro? Har hatt en periode med store engstelser pga bolig og lån, så jeg syns ikke at det er rart at jeg skal være mer stresset enn vanlig, men jeg skal selvfølgelig ta de nødvendige blodprøvene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå