sillyfilly og Olivia Skrevet 6. september 2011 #1 Skrevet 6. september 2011 Belønnet meg selv med spaaaa mens jenta sover luren sin. Deeeilig! Jeg trener ikke noe særlig en gang, bare prøver å drikke masse vann og spise grønnsaker. Sukker er forbeholdt lørdag.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 6. september 2011 #2 Skrevet 6. september 2011 Så flink du er:) Velfortjent belønning!
Piipii Skrevet 6. september 2011 #3 Skrevet 6. september 2011 Høres supert ut. Hvor lenge har du holdt på? Hvordan ser hverdagen din ut i forhold til mat?
sillyfilly og Olivia Skrevet 6. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2011 Tingen er at jeg gjør ikke noe spesielt. Men jeg har kuttet ut sukker, brus og godteri. Herjer litt med ungen og det blir det trim av Jeg spiser helt vanlig mat, som grovbrød med gulost. Men jeg innført mye grønnsaker i middagen og frukt til dessert i stedet for kake som jeg er så glad i. Holdt på noen måneder. 2-3 kanskje. Så det går sakte. men sikkert. Det er greit for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå