Mammahjertet <3 Skrevet 6. september 2011 #1 Skrevet 6. september 2011 Mini har to par lette sandalsko(ett står i barnehagen). Og to par "opp og gå" sko i skinn. Her har vi også ene paret i barnehagen. Alle fire gode merker, men kjøpt på salg. Det neste innkjøpet nå blir vintersko som er ordentlig foret. Men for noen priser!! Hva slags sko har ettåringen din? Flere i barselgruppen min har mange forskjellige sko til ettåringen sin, så jeg føler meg nesten gjerrig som ikke har så mange.
*LillaMeg* Skrevet 6. september 2011 #2 Skrevet 6. september 2011 Ett par sandaler, men de er pakket vekk da. Ett par med "min første sko", blir brukt av og til, men de er av myk skinn, så de tåler ikke vann så godt. Ett par joggesko fra Addidas, blir brukt en del. Lette og enkle å få på, og tåler liiiitt vann. Ble kjøpt fordi at de var sååå søte. (Gave fra besteforeldre) men er faktisk overraskende gode. Ett par støvler. Neste innkjøp blir nok vintersko. Har sett meg ut noen Superfit sko. Håper på salg de nærmeste ukene.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 6. september 2011 #3 Skrevet 6. september 2011 Hun har ett par sandaler, ett par Ecco-joggesko, ett par skinnsko, støvler og ett sett med vintersko. Og tøffler til barnehagebruk. Kjøpte vintersko på xxl.no og betalte rundt 300,- for Viking Goretex, men det var i vår. De er kanskje dyrere nå?
Gjest ♥ JuniGull10 ♥ Skrevet 6. september 2011 #4 Skrevet 6. september 2011 Inntil nå nylig har han kun hatt et par Ecco joggesko. Han hadde et par sandaler i sommer, men de brukte vi nesten ikke. Nå har han fått gummistøvler og et par Gore-tex sko og vi skal kjøpe innesko til bhg (starter om 2 uker). Vintersko kjøper vi senere. Jeg har fått beskjed fra flere rundt meg at jeg må kjøpe cherrox, men trenger man egentlig det da? Gore-tex skoa med en god ullsokk bør vel holde? Bor på østlandet.
Sunniva10Jonas12<3 Skrevet 6. september 2011 #5 Skrevet 6. september 2011 2 par Ponny joggesko, 1 par rosa og 1 par brune. 1 par Nike joggesko, hvite og turkise. 2 par støvler, et i barnehagen og et hjemme. 2 par sandaler, et par dyre i hvit skinn(490,-) og et par billige fra DinSko som hun har brukt i barnehage. Vintersko kjøper vi når det blir kaldere, og det blir vel enten Ecco eller Viking. Ingenting er dyrt når det kommer til gode sko til bølla mi!
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 6. september 2011 #6 Skrevet 6. september 2011 2 par støvler (et par i bhg og et hjemme) 1 par ecco sandaler (brukes som innesko i bhg nå) 1 par vanlige ecco sko.
Helann og lillebror Skrevet 6. september 2011 #7 Skrevet 6. september 2011 Mini er 16 mndr, begynte å gå rett før sommeren, har gått noen uker i barnehage nå, og klarer seg godt med: 1 par Ecco-sandaler 1 par Superfit goretex 1 par Viking gummistøvler 1 par tøfler med myk såle
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 6. september 2011 #8 Skrevet 6. september 2011 Cherrox er veldig stivt og ubehagelig å bevege seg i for små føtter, så det anbefaler jeg vel egentlig å prøve å unngå Joggesko og evt sandaler til sommerbruk, og høstsko (f.eks superfit goretex), gummistøvler og vintersko (Viking goretex er veldig gode) holder lenge:) De vokser uansett veldig fort ut av skoene sine når de er så små, så her prøver vi å ikke overdrive antall par i hver str!
respektatauten Skrevet 7. september 2011 #9 Skrevet 7. september 2011 nå er min ettåring snart to da.. men her er det MYE sko! det hun bruker/har for hånd i dag er: to par joggesko lette sandaler et par lette ballerina støvler crocs (i barnehagen) pensko (til kjoler og spesielle anledninger) ellers har hun siden hun ble året(i tillegg til det over) hatt: fotposer vintersko to par støvler ett par pedipeds (myke såler) to par joggesko skinn/ull-tøffler babysko fra nike (str 16, og ikke brukt) neste nå blir vintersko og eventuellt høst/vår sko i goretex.. men må se ann behovet litt..
sillyfilly og Olivia Skrevet 7. september 2011 #10 Skrevet 7. september 2011 Har høst sko med tex membran som går litt oppover ankelen. Joggesko Støvler. Og vintersko stående, men jeg tror de vil bli for små, Kamik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå