Gå til innhold

Sex og hemorider

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har klart å holde hemoridene skjult for sambo hele tiden, da jeg har unngått sex når de har vært store og såre.

Nå er det bare 3 uker igjen til termin og jeg vil jo gjerne ha litt sex så vi kanskje klarer å lure ut ungen tidligere enn termin. Men hva hvis han ser det? Jeg synes det er dritflaut, deler det meste med han, men dette er så stygt. Vil jo gjerne at han skal ta på meg, men ligger liksom og strammer og trekker meg litt unna.

Noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det sånn selv. Har slitt med å få bort etter forrige fødsel. Hadde mer da, men er en som ikke vil bort. Har brukt scheroproct (tror det staves sånn) i 3 omganger, men ingenting som hjelper på den..

'Har sjeldent vondt i den og den er ikke veldig stor heller.. Er livredd for at sambo skal se/kjenne den :-/

Han vet ikke om den, og har vel ikke tenkt å fortelle han om den heller. Han kan finne på å le av sånne ting hvis han hører om tilfeller der noen har det. Kjempe laughtis og ekkelt på samme gang. Vil ikke at han skal le/ syns det er ekkelt..

Siden min ikke er så stor er det som regel ikke noe problem. Sambo er en rompegutt da, han elsker rompe liksom men jeg lar han ikke ta for mye på den i frykt for at han skal komme borti

Var ikke særlig til tips du fikk av meg, men ville bare du skulle vite at du ikke er alene :-)

Skrevet

Rent bortsett fra at jeg tviler på at han er spesielt opptatt av hvorvidt du har hemorider eller ikke når dere har sex (menn er enkle og kan ikke konsentrere seg om flere ting på en gang vet du...), så lurer jeg på om du har prøvd noen "remedier" for dette? Det finnes sånne kombopakker med stikkpiller og krem som skal hjepe mot hemorider.

Ellers så synes jeg ikke du skal tenke så mye på det. Det er helt vanlig å få hemorider under svangerskap, og dette er en plage du har fått fordi du har båret frem deres felles barn. Hvis han synes det er ekkelt, så er det noe galt med ham, spør du meg...

Skrevet

Jeg ville fortalt han om problemet ditt. Jeg fikk også hemorider etter forrige svangerskap og har ikke merket noe til de etter at de trakk seg tilbake, før nå. Kjenner at den ene holder på å fylle seg og jeg nekter å la det stoppe sexlivet mitt. Mannen min vet at jeg slet med det sist og jeg har ingen problemer med å si at de begynner å bli et problem igjen selv om jeg også synes det er dritflaut.

Hemorider er faktisk noe som rammer nesten alle en eller annen gang

Skrevet

Hemorroider er kjipt, det er vondt, men det bør ikke være flaut! Nesten alle har det/får det i en eller annen variant. Jeg synes du skulle si fra. Mannen min vet at jeg har hatt det, uten at jeg akkurat har gått i detaljer om det har jeg vært helt åpen om det.

Det var egentlig veldig greit, syntes han, spesielt etter at han kom hjem fra tur i helgen og kunne nesten ikke hverken gå eller sitte fordi han hadde fått en selv.

Jeg lo selvfølgelig godt(han hadde jo ordentlig "manne"vondt), men hadde jo scheriproct og trøst å komme med. Selv var han glad for at han visste hva det var, ellers hadde han blitt livredd. Han hadde nemlig blødd masse og hadde kjempevondt. Hvorfor i alle dager det skal være morsomt eller tabu med hemorroider kan jeg ikke forstå, det er en utposning på en blodåre og gjør jo svinaktig vondt! Ingenting å le av erller være flau over. Mannen min har iallefall fått en reality check og kommer aldri mer til å vitse om hemorroider he he he

Eneste grunnen til at jeg ikke signerer med nick nå er at flere av min manns ansattes koner er her inne, og jeg tror ikke han vil at jeg skal diskutere rumpa hans offentlig;-) Ha ha ha men jeg humrer godt!

Skrevet

Takk for svar, jenter! Veldig godt å vite at det ikke bare er meg!

Hahaha! Herlig! Kjenner til denne "manne"-vondten! ;)

Ja, det er jo helt normalt. Men jeg er fortsatt litt ukomfortabel med de. Er i uke 37 nå, og rundt uke 25 var de som verst, blødde og var såre. Tok en runde med scheriproct, men uten noe særlig resultat. Jeg har lagt om kostholdet mitt så jeg slipper å bli hard i magen, og etter det har de iallefall sluttet å blø. Nå er de bare litt store, men ikke vonde. Virker som om de kommer og går litt.

Har ikke stoppet sexlivet pga de, men jeg vil vel si at det er litt kjedelig å bare ligge på ryggen og nesten ikke spre beina.

Jeg vil jo gjerne ha sex i litt forskjellige stillinger, men tør ikke la han ligge/stå bak, fordi da kan han se de..! Og det er liksom slik vi pleier å ha sex...! :o

Jeg får bare håpe de forsvinner etter fødsel!

Også får jeg vurdere om jeg forteller han det eller ikke, er jo nesten bedre å si det enn at han stopper opp under akten og spør hva det er fornoe! :P

Skrevet

Lite trolig at han ser rett i anus mans dere har sex ;) Menn gjør nok mye rart, men akuratt det tviler jeg på.. Men hemorider er normalt i/etter svangerskap, så er vel bare å nevne at du har litt plager med det..

Slet med hemorider før og etter fødselen selv, men sto aldri i veien for sexlivet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...