Gå til innhold

hjelp, er ikke klar.


elinmor2

Anbefalte innlegg

har 25 dager igjen til den lille skal komme, men føler meg ikke klar i det hele tatt. er også midt i flytting. flere som føler det samme? eller er jeg den eneste ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Du er IKKE alene! Jeg har termin 14 oktober, og de to forrige barna har kommet 2 og 3 uker før termin. Har båret ned en eske tøy fra loftet, som ikke er pakket opp. Mannen min har hengt opp en purnatur kurv i taket som ikke har madrass etc. Ikke NOE er klart! Orker heller ikke å ta fatt på det! Er overhodet ikke klar for fødsel heller. Høres sikkert dumt ut, men jeg er ikke motivert overhodet! Var på føde.pol i går pga. problemer med han i magen, og det vrimlet av nyfødte og stolte foreldre, mammaer med sprekkferdige mager... Jeg hadde ikke noe behov for å være medlem av "klubben"... Har simpelthen ikke overskudd til å ta fatt på fødsel og nattevåking føler jeg... Kunne gått vært gravid leeeeenge!

Håper det snur for oss begge to snart, for vi har vel ikke så veldig mye valg på dette stadiet? : )

Lykke til med flytting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 dager igjen her..føler meg heller ikke klar. Er førstegangs,og temmelig lei av å gå gravid med alt det innebærer av bekkenplager og dårlig nattesøvn, Selv om jeg gleder meg til å møte babyen osv føler jeg at det er mye som ikke er i orden enda,må kjøpe mer klær,bleier,pakke den berømte baggen,vaske hånduker..phuu, og dagene flyr jo avsted!! Godt å høre at det er flere som ikke har stålkontroll...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...