Gå til innhold

Flere som er slitne?


lisstupp

Anbefalte innlegg

50 dager igjen til termin og er fryktelig sliten. Jobber 100% ennå,har lyst til og sykmelde meg litt, men er så mye å gjøre på jobb. jobber som sykepleier. men jeg har to barn hjemme også som jeg trenger overskudd til. vanskelig dette. sover dårlig om natta også mye vondt i bekkenet. Flere slitne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merker det også ja!! Skole og bachelor som henger over på fritiden, bekkenet krangler voldsomt for tiden.. Menmen, vi er jo snart i mål :D begynner å nærme seg skremmende fort egentlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 dager igjen her, og føler at jeg ikke har noe overskudd til noen ting. har tre barn som skal ha sitt, men merker at det begynner å nærme seg slutten nå, trollet prøver å knekke bekkenet mitt og har kynnere hele tiden.

er også midt i en flytting som jeg ikke helt hadde regnet med nå som terminen er så nær..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære "medsøster", : )

er også sykepleier med to små og masse å gjøre på jobben. Samt kronisk mangel på sykepleiere... Har vært sykmeldt siden tidlig i sommer! Gikk på kompromiss med det hjemme i høy grad! Fant ut at det var helt feil for meg å prioritere overskudd til jobb, ville heller gi det på hjemmebane! Ingen takker deg for at du sliter deg ut i helsevesenet! Kjenn på hvordan du har det, og ta i det minste å sykemelde deg til 50%

Vet det er vanskelig, men viktig å ha overskudd til det som ligger foran oss også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, begynner å kjenne det nå. 44 dager igjen i dag, og jeg jobber også 100 % enda. I dag tar jeg meg imidlertid en liten egenmeldingsdag etter null søvn i natt. Har fått en ribbeinsbrist og ribbeinsbetennelse etter spark fra den aktive krabaten i magen, i tillegg er kvalmen intens om dagen...