Gå til innhold

Flere som er slitne?


lisstupp

Anbefalte innlegg

50 dager igjen til termin og er fryktelig sliten. Jobber 100% ennå,har lyst til og sykmelde meg litt, men er så mye å gjøre på jobb. jobber som sykepleier. men jeg har to barn hjemme også som jeg trenger overskudd til. vanskelig dette. sover dårlig om natta også mye vondt i bekkenet. Flere slitne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merker det også ja!! Skole og bachelor som henger over på fritiden, bekkenet krangler voldsomt for tiden.. Menmen, vi er jo snart i mål :D begynner å nærme seg skremmende fort egentlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 dager igjen her, og føler at jeg ikke har noe overskudd til noen ting. har tre barn som skal ha sitt, men merker at det begynner å nærme seg slutten nå, trollet prøver å knekke bekkenet mitt og har kynnere hele tiden.

er også midt i en flytting som jeg ikke helt hadde regnet med nå som terminen er så nær..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære "medsøster", : )

er også sykepleier med to små og masse å gjøre på jobben. Samt kronisk mangel på sykepleiere... Har vært sykmeldt siden tidlig i sommer! Gikk på kompromiss med det hjemme i høy grad! Fant ut at det var helt feil for meg å prioritere overskudd til jobb, ville heller gi det på hjemmebane! Ingen takker deg for at du sliter deg ut i helsevesenet! Kjenn på hvordan du har det, og ta i det minste å sykemelde deg til 50%

Vet det er vanskelig, men viktig å ha overskudd til det som ligger foran oss også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, begynner å kjenne det nå. 44 dager igjen i dag, og jeg jobber også 100 % enda. I dag tar jeg meg imidlertid en liten egenmeldingsdag etter null søvn i natt. Har fått en ribbeinsbrist og ribbeinsbetennelse etter spark fra den aktive krabaten i magen, i tillegg er kvalmen intens om dagen...

 

Det går veldig greit enda, men jeg gleder meg til at livmoren skal begynne å bevege seg nedover bekkenet... Og jeg gleder meg enda mer til å få ut denne krabaten ;-)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jobber som sykepleier jeg også. Har blitt sykmeld i 40% pga. jeg har blitt mer trøtt, sover dårlig på nettene og har ikke noe overskudd når jeg kommer hjem, har fått også bekkenplager med gangproblemer. Det er på tide å tenke om seg selv, ingen som takker deg i helsevesene når du blir utbrent osv. Ta vare på deg selv og lille babyen i magen din! Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja! Men når jeg leser deres innlegg føler jeg ikke at jeg har noen grunn til det. Dette er min første så jeg har ingen unger som krever noe av meg, på jobb har jeg ingenting å gjøre, i tillegg er jeg 50 % sykemeldt. Jeg vet sannelig ikke om jeg er gravid-sliten, eller om jeg bare rett og slett kjeder meg og er giddeslaus... "Heldigvis" skal vi flytte snart så da får jeg iallefall noe å henge fingeren i:P

Jeg burde vel egentlig nyte å ikke ha noe å gjøre, snart blir verden "snudd på hodet" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i kontakt med lege nå. Er sykmeldt i 50 % frem til permisjonstart om 4 uker. Føles merkelig ut, men også deilig, med tanke på å bare ta det rolig noen dager i uka. Kanskje man har mer energi å gi på jobb også de dagene man er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også sykepleier. har vært 100%sykmeldt en stund nå da det er veldig travelt og tungt fysisk på avdelingen min. jeg gikk hjem med migrene nesten hver dag en periode. men jeg er på jobb 2 dager i uken likevell og gjør litt administrativt arbeid samt medikamenthåndtering. det finnes jo ikke aktiv sykmelding lengre så da gjør jeg det på den måten. godt å komme seg på jobb også, blir så langsomt å være hjemme hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei medsøster : )

Er også sykepleier, har de siste 3 ukene vært 50 % sm, i tillegg til at når jeg er på arbeid, er det godt tilrettelagt! Har en "bedriftsjordmor" i kommunen, som er veldig opptatt av gravides ve og vel, som har gjort det mulig for meg å være på jobb! Jobber på en tung sykehjemsavd. med mange utagerende og fysisk tunge pasienter, så siden slutten av Juli, har jeg ikke deltatt i stell, kun hatt medisinske og adm. oppg. Synes det er veldig godt å være på jobb noen dager i uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...