<3D<3 Skrevet 6. september 2011 #1 Skrevet 6. september 2011 Hei! 3-åringen min sluttet med bleie i sommer og han har vært kjempeflink, men om natten har han i perioder en del uhell. Nå vasker jeg dyna hans flere gangen i uken. Har "tisselaken" på madrassen, men det hadde vært veldig kjekt å ha moe sånt til dyna også! Noen som vet om de selger det noe sted??=)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 6. september 2011 #2 Skrevet 6. september 2011 Ikke hørt om noe slik og jeg tenker at det må bli forferdelig klamt å sove med =) Må jo være en form for plast i/på dette som gjør at det ikke går igjennom...og jeg vet selv hvor klamt det er å sove rett på tisselaken!!! (derfor har vi overmadrass mellom tisselaken og vanlig laken og ungen over der igjen, for å ikke legge ungene rett på det klamme plastlakenet) Da tenker jeg det er bedre å vaske dyna noen ganger i uka (det går jo over) =) =) =) Men dette er min mening da =) Som sagt, vet ikke om det finnes, ikke hørt om det, kun om tisselaken =)
<3D<3 Skrevet 6. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2011 Enig=) Men jeg har funnet noen tisselaken som ikke er så "plastaktige, kjekke, men ganske dyre, koster over 300kr! Vet ikke om det er de samme dere bruker?=). Også bruker vi vanlig laken over, så det er bare for å beskytte overmadrassen. Tenkte kanskje det fantes noe liknende til dyne, og at jeg kunne bruke vanlig dynetrekk over=) syns det tar så lang tid å vaske og tørke den dyna. men men, som du sier; det går over! =) takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå