Gå til innhold

Betaling barnevakt


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi trenger barnevakt et par timer en ettermiddag. Barnevakten er 12 år, de kommer vel til å leke seg et par timer mens jeg er borte. Hva er "riktig" lønn?

 

Tenkte på et par hundre, men hundre kr utbetalt pr time er jo faktisk en veldig god lønn... Hjelp meg kloke damer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er jo bare tolv år, da tenker jeg at det ikke forventes lik lønn som hvis hun hadde vært 20. Hadde gitt 50 kroner timen, det holder i massevis. :-)

Skrevet

Gjør det? Mannen mener også 50 kroner timen holder. Det gjør vel egentlig jeg også, men jeg synes det er litt lite med en hundrelapp sånn totalt. Det er jo liksom ingenting...

Skrevet

Ja, det synes jeg holder i masse! Hadde hun vært 20 år så hadde det vært litt lite, men ikke når man er 12 år gammel! Noen ganger kan hun jo få litt ekstra, som til f.eks. jul eller andre ting, men ellers synes jeg at det er grei betaling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...