jentebanden Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 Vi trenger barnevakt et par timer en ettermiddag. Barnevakten er 12 år, de kommer vel til å leke seg et par timer mens jeg er borte. Hva er "riktig" lønn? Tenkte på et par hundre, men hundre kr utbetalt pr time er jo faktisk en veldig god lønn... Hjelp meg kloke damer
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 5. september 2011 #2 Skrevet 5. september 2011 Hun er jo bare tolv år, da tenker jeg at det ikke forventes lik lønn som hvis hun hadde vært 20. Hadde gitt 50 kroner timen, det holder i massevis. :-)
jentebanden Skrevet 5. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2011 Gjør det? Mannen mener også 50 kroner timen holder. Det gjør vel egentlig jeg også, men jeg synes det er litt lite med en hundrelapp sånn totalt. Det er jo liksom ingenting...
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 5. september 2011 #4 Skrevet 5. september 2011 Ja, det synes jeg holder i masse! Hadde hun vært 20 år så hadde det vært litt lite, men ikke når man er 12 år gammel! Noen ganger kan hun jo få litt ekstra, som til f.eks. jul eller andre ting, men ellers synes jeg at det er grei betaling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå