Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 Blir skjeden slapp også når man tar keisersnitt? Fordi bekkenbunnen blir slapp uansett av graviditeten? Eller påvirker ikke dette hvor "trang" man er?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #2 Skrevet 5. september 2011 Her er det i hvertfall ikke slapt, heller strammere. Men selve åpningen ser litt forskjellig ut. Jeg gikk nesten igjennom en hel fødsel, det kan jo ha noe med saken å gjøre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå