Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 Var på kino med gutten min, bak meg satt det en gutt på 10 - 11 år, han var sammen med moren og en kompis. Han satt å sparket skikkelig hardt i ryggen på setet mitt, jeg snudde meg, spurte veldig pent om han kunne være så snill å slutte. Han lo, og fortsatte med en gang jeg snudde meg igjen. Lot det gå litt tid, så snudde jeg meg igjen og sa bare : Nå har jeg spurt deg veldig pent, så vær så snill å la være. Han ler og sier.. det er jo ikke en stol, du sitter i en kinosofa. Han var en skikkelig drittunge, det som plagde meg mest, var at mora snudde seg å så en annen vei hver gang jeg snudde meg og spurte om han kunne slutte. Hun overså det totalt! Jeg var sååå frista til å si noe til henne, men jeg er høygravid og hormonell, så jeg lot være! Og dette var ikke småsparking, det var seriøse spark i setet, jeg satt å hoppa... Men.. med en slik mor.. ikke rart ungen er sånn! Puh.. godt å få klagd det ut!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #2 Skrevet 5. september 2011 Hadde sagt fra til vakta jeg, gidder ikke sånne drittunger, da får de heller får seg en lærepenge
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #3 Skrevet 5. september 2011 Skjønner deg selv, hadde KLIKKET selv! Merkelig av moren.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #4 Skrevet 5. september 2011 Mor hadde trengt å få høre det! Men spørs om hun hadde klart å få han til å stoppe...
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #5 Skrevet 5. september 2011 Jeg hadde andre gangen ,hevet meg rundt og fortalt gutten at dersom han ikke kan oppføre seg, får jeg vakten til å kaste han ut. Så hadde jeg håpet på respons fra moren;)
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #6 Skrevet 5. september 2011 Huff.. ja.. jeg burde kanskje ha sagt fra til henne og litt hardere til ham, men jeg hadde 4 åringen min ved siden av meg og ville ikke at han skulle havne oppi noe eller ødelegge kinoen for ham.. Hører til historien at jeg fikk flytta på meg til slutt, da ingen kom på andre siden av 4 åringen min Men ja! Var en større storm inni meg enn jeg viste på utsia Var sikker på at jeg sku bli slakta her nå, at jeg var prippen og at jeg måtte finne meg i slikt på offentlig sted Godt jeg ikke er helt gal HI
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #7 Skrevet 5. september 2011 Jeg hadde snappet på moren og ungen!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #8 Skrevet 5. september 2011 Synes du var altfor veloppdragen jeg da; hadde sikkert klikka i vinkel på den drittungen sjøl! Altså - første gang hadde jeg spurt pent, som deg, men man skal strengt tatt ikke behøve å spørre så store unger (som man ikke kjenner) mer enn en gang... Og flytta meg hadde jeg ikke gjort - da hadde han jo vunnet Han skulle nok fått høre litt om hvordan man oppfører seg gitt Kjenner jeg blir irritert på dine vegne nå til og med...!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #9 Skrevet 5. september 2011 Flytta meg mest for å kunne dele 2 seteren med 4 åringen min da, så han kunne kose i armkroken IKKE pga den drittungen! HI
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #10 Skrevet 5. september 2011 Det hadde rablet for meg. Jeg er en slik person som MÅ si i fra om slikt med en gang eller så blir hele filmen eller flyturen ødelagt for meg. Og hvis mine barn vokser opp til å bli drittunger så håper jeg noen gir dem inn så øra flagrer om de ikke vil høre på meg! Noen ganger hjelper det faktisk at fremmede sier fra at man ikke kan oppføre seg slik...
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #11 Skrevet 5. september 2011 Men det hjelper som regel enda mer da hvis mor støtter opp om det den fremmede sier..
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #12 Skrevet 5. september 2011 Da skjønner jeg godt at du flyttet deg da - armkrok-kos er en svært god grunn ;o) Bra han ikke klarte å plage deg vekk...!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #13 Skrevet 5. september 2011 hadde flyttet meg selv ass. hadde driti i om han hadde vunnet. det blir jo bare morens tap når sønnen hennes får vilja si hele tiden.. hun gjør seg en bjørnetjeneste ved å ikke si ifra
Anonym bruker Skrevet 6. september 2011 #14 Skrevet 6. september 2011 Jeg hadde henvendt meg direkte til moren og sagt at "enten så får du ungen din til å oppføre seg som folk, eller så henter jeg kinovakta og får ham til å flytte dere til et hjørne for dere selv!" Hadde jeg vært riktig forbanna hadde jeg nok slengt med en "du kan jo ikke ta med deg en unge som oppfører seg sånn ut blant andre mennesker". Hadde jeg vært alene på kino og det hadde vært plass i setet bak ti-åringen hadde jeg nok sneket meg vekk og satt meg bak ham isteden og sparket løs i setet hans til han var så sint at han gråt av frustrasjon ... Bare for å demonstrere poenget mitt; at det er ubehagelig når noen sparker i det du sitter på, uansett om det er en stol eller en kinosofa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå